Попереднє питання
Кароліна
Доброго вечора! Звертаюсь з проханням щоб Ви вплинули на позитивне вирішення проблеми, яка склалася. Річ у тому, що в 2011 році подавалася заявка до Укртелекому з проханням провести телефон та Інтернет, прийшла відповідь, що немає технічної можливості. На початку лютого 2014року було зроблено повторну заявку на що прийшла знову негативна відповідь. Скільки ще потрібно чекати щоб хоч трохи відчувати себе жителем міста, а не села? Чому немає технічної можливості, якщо через будинок є телефон Укртелеком?
В. Гройсман
Шановна Кароліна! «Укртелеком» та інші провайдери, які надають такі послуги, не підпорядковуються Вінницькій міській раді. Але я доручив фахівцям департаменту енергетики, транспорту та зв’язку опрацювати питання, порушені Вами у зверненні. Вони зв’язались із провайдерами і повідомили мене, що дійсно «Укртелеком» на даний час не прокладає оптоволоконну мережу у приватній забудові через дороговартісність цих робіт. Разом з тим, є інші провайдери, які надають послуги мешканцям вказаного мікрорайону. Зокрема, по бездротовому зв’язку можна підключитись до «Інтертелекому» та «PEOPLEnet» (телефон + Інтернет), також в районі площі Шкільної є можливість встановлення супутникового Інтернету через «Датагруп». Крім того, мене проінформували, через декілька місяців буде можливість підключитись до провайдера «Вінтелепорт». Дякую.