Оксана
Шановний Володимире Борисовичу! У конфлікті, як завжди, дві сторони і певне, що Ви маєте знати і думку іншої. Тому ми вирішили написати і свою точку зору, щодо питання під номером 889. У сфері інформаційних технологій існує таке поняття як фрілансерство. Це можливість заробляти гроші в Інтернеті, за допомогою своїх навичок і знань, будь-то дизайн, програмування або журналістика. Ми і є такі люди. Більшість з нас – студенти, що мають змогу навчатися на практиці и водночас заробляти гроші своїм розумом. І в нас є можливість займатися улюбленою справою в цій приватній оселі ( а не на цілому поверсі ) До нас не потрапляють випадкові люди. Ми тут проводимо за комп’ютерами багату часу і ходити смітити, а тим паче, «колотися», в нас просто немає часу. Та й не для того ми тут. А прибиральниці можуть підтвердити, що недопалки ми складаємо в попільничку. Що до того, що ліфт псується, то ми не можемо вказати причини, адже робимо все можливе, щоб він працював, адже підніматися на верхні поверхи пішки заняття не дуже приємне. Ми теж дивуємося його частому псуванню. Чи може є якесь обмеження по використанню ліфта на добу? Як що питання тільки про ліфт, то ми готові підніматися пішки. Але тоді не маємо впевненості, що сусіди не будуть скаржитись, що ми гупаємо ногами. Ми обурені таким ставленням до нас сусідів, адже ніколи з ними не сварились і не чинили жодних дій, що могли б викликати таку реакцію.

В. Гройсман
Шановна Оксано! Після звернення, на яке Ви посилаєтесь, ми зібрали інформацію по цій ситуації. Свою думку з цього приводу я вже висловив – я вважаю, що Вам та Вашим колегам, які із Вами працюють, потрібно познайомитись із мешканцями під’їзду, аби вони зрозуміли, хто Ви і чим займаєтесь, і тоді у людей не будуть виникати думки на кшталт тих висловлювань, які були у зверненні на мою адресу. Я впевнений, що коли люди хочуть порозумітись, ніщо цьому не може завадити.