Жанна
Доброго дня. Я би хотіла ще раз додати питання по транспорту. Турбує доля тролейбусів 1, 2. Їх схема руху і інтервали - релікт 90-х, коли їздили робітники промзон і ті, хто на базах Тяжилова вимінював "натуру", здавав склотару і т.д., тому підряд йшло два тролейбуса, щоб всіх вивезти. Ці фактори зникли, а є конкуренція з маршрутками. З'явились автобуси №2, 30, став краще ходити трол. №4. Таким чином, тролейбус №1 в такому вигляді уже нікому не потрібен. Пенсіонери з ДПЗ сідають на автобуси і на Островського або вокзалі на трол. 4 або 7. Київська, Островського, вокзал на ДПЗ мають прямі автобуси. З Тяжилова на Островського і автовокзал везе трол. №4. Тим, у кого є проїзний, тролейбус №1 нецікавий в принципі з таким інтервалом, тим паче на автобусі №2 чи 30 значно швидше. Сумарна кількість їх рейсів значно перевищує рейси тролейбуса №1. Проблема стареньких, яким важко на сходинках теж зменшена завдяки низькій підлозі. Отже, маємо маршрути, які варто об'єднати: 1 (5 тролейбуси, вранці, середній інтервал за день - година), 2 (4 тролейбуси, інтервал 15-16 хвилин, майже тактовий), 1 тролейбус № 6А, інтервал 90 хв., немає розкладу і перекривається автобусами. Разом 10 тролейбусів. Пропоную 2 тролейбуса передати на м-т №12, що дозволить подовжити його до Тяжилова, зберігши практично той самий інтервал. Із решти 8 організувати маршрут №1 (щоденно). Інтервал складе 13 хвилин! Зрадіють і пасажири тролейбуса №2: лінія обслуговуватиметься трохи частіше, ще й маршрут буде збільшено! а трол. №2 прибрати взагалі. Отже, ситуація на ДПЗ безумовно покращиться, на Київській середні інтервали приблизно збережуться, але зникне проблема коли 1 і 2 їдуть підряд. Тяжилову буде взагалі найкраще: у них є регулярний №7 на вокзал і більш-менш регулярний 4. Стане аж 3 лінії в місто (1, 4, 12), такі що можна дочекатись, що дозволить спробувати скоротити маршрутки. Наголошу, ТТУ не втрачає, додаткову техніку пускати не треба. ТТУ давно не заробляє на пересадках. 20 маршрутка "поділиться" платним пасажиром, і якщо все вдасться, навіть можна її тихенько відмінити, вона ж стоїть в пробках на вокзалі, на тролейбусі не довше, і інтервал буде нормальний. Перевантаження лінії не станеться, бо зараз на трол. №1 везе не більше півсалону, переважно випадкових на 3-5 зупинок; з тяжилова підстрахує подовження №12. Нагадаю, я запронувала на останній додати 2 вивільнених машини. ПС наведу приклад трол. № 13,15, де зі збільшенням кількості транспорту побільшало пасажирів. Дякую

С. Моргунов
Шановна Жанна, існуюча маршрутна мережа міста, яка включає і тролейбусні маршрути, розроблена на основі результатівдосліджень Вінницького національного технічного університету. Існуюча кількість рухомого складу на тролейбусних маршрутах та інтервали руху між ними визначена з урахуванням наявного пасажиропотоку. Хочу також звернути Вашу увагу на те, що Ви у своїх розрахунках не враховуєте, що до зупинки по вул. Чеховаздійснюється підвіз пасажирів приміськими та міжміськими автобусами, тому там має бути пункт відправлення громадського транспорту. Разом з тим, адміністрація КП «Вінницька транспортна компанія» додатково промоніторить розклади руху на вказаних Вами маршрутах та визначить, чи є необхідність у їх зміні. Дякую.