Людмила
Доброго дня. Хочу попросити Вашої допомоги у вирішення кількох питань, що стосуються комунального забезпечення будинку. Моє спілкування з ЖЕКом Бокуд не приносить результатів. На 5поверсі п'ятиповерхового будинку 6 по вул. Іванова недостатній тиск в водогоні холодної води. Особливо сутужно в години "пік" вранці та ввечері, коли вода особливо необхідна. Неодноразово зверталась до диспетчера протягом року, ЖЕК вказує на Водоканал, Водоканал на ЖЕК, сантехніки ЖЕКу, які приходили за викликами, "нічого не знають". Тиск води вночі чудовий, тому, думаю, фільтри в моїй квартирі в порядку. Сусіди також визнають дану проблему. Ще одна проблема виникла з початком опалювального сезону, про яку я також повідомляла в ЖЕК. Зазвичай, протягом минулих років, батареї були дуже гарячі. Розумію, в країні проблеми, на вулиці не дуже холодно, маємо економити. Згодна. Але, два дні батареї гріли квартиру, а тепер квартира гріє батареї. Вони просто не холодні, тепла немає. Сьогодні були взагалі холодні, потім стали кімнатної температури. Я вимушена користуватись електричним обігрівачем. Як буде нараховуватись оплата за теплопостачання в цей період? Водночас, хочу подякувати Бокуд за косметичний ремонт в під'їзді, який вони зробили у відповідь на наполегливі прохання мешканців. Тепер майже не видно слідів від протікаючої покрівлі, яку ми спільними зусиллями та коштами ремонтували. Дякую за увагу.

С. Моргунов
Шановна Людмила, як мені повідомили, Вашу проблему вирішено. Якщо це не так, будь ласка, проінформуйте мене. Дякую.