Попереднє питання
Олександр
Добрий день
Шановний Сергій Анатолійович, мені подобається курс, який Ви та Ваша команда підтримуєте задля розвитку та покращення транспортної інфраструктури міста. деякі нововведення викликають в мене особисто, моїх знайомих, друзів та й думаю в переважної більшості учасників дорожнього руху мяко кажучи незадоволення. Мова йде про вінницьке "ноу-хау" - засоби примусового зниження швидкості (в народі "лежачі поліцейські") у вигляді жовтих грибів, які в якості експерименту були спочатку встановлені по вул. 30-річчя перемоги (навпроти АЗС "ОККО"). Судячи з того, що їх почали встановлювати в нових місцях (р-н "Поділля", вул. Стахурського, вул В.Порика і т.д.), можна сказати, що "эксперимент удался"?! Насправді, вони окрім зниження швидкості, ще й псують автомобілі, тому що колеса окрім вертикальних навантажень отримують ще й горизонтальні (звісно якщо метою цих засобів не було зменшити кількість автомобілів на дорозі). Також хочеться окремо сказати про безпеку велосипедистів. Під час проїзду через "гриби" дуже велика ймовірність попасти колесом на "гриб" так, щоб його знесло, велосипедист втратив рівновагу, а потім впав. Наявність вологи підвищує таку ймовірнисть в рази! Ще раз повторюсь, що на звичайних "лежачих поліцейських" таке не можливо в принципі, оскільки там відбувається зміщення тільки в одній (вертикальній) площині.
У звязку з вище вищевикладеним хотілось би дізнатись, які позитивні аргументи в результаті експерименту (в цьому і полягяє суть експерименту) дозволили цьому "ноу-хау" перейти з експериментального на постійне? Також цікавить, чи є розроблені державні стандарти на ці засоби та чи є висновки уповноважених органів щодо їх безпеки в дорожньому русі?
P.S. Хотілось би, щоб автори цього експерименту все таки дослухались до безпосередніх учасників дорожнього руху і в результаті демонтували або принаймні припинили подальше його поширення.
С. Моргунов
Шановний Олександр, є дійсно різні відгуки щодо використання такого виду засобів обмеження руху. Ми вирішили його спробувати з огляду на те, що подібні пристрої використовуються у Європі. У місті ми влаштовували їх в один або два ряди. Експеримент триває менше року, тому про остаточні висновки говорити зарано. Але за попередніми результатами ми бачимо, що ці пристрої показують себе позитивно. Співвідношення ціни-якості таких засобів досить адекватна. Саме такі обмежувачі швидкості найкраще підходять у тих місцях, де є невеликий спуск, бо не перешкоджають водовідведенню (звичайні «лежачі поліцейські» затримують воду, що приносить багато проблем, особливо взимку). Тому, можливо, ми частково будемо використовувати їх на схилах, на прибудинкових територіях та на другорядних дорогах. Повністю переходити на використання їх замість «лежачих поліцейських» ми не будемо. В подальшому я зверну увагу комунальні служби, щоб під час встановленні таких засобів обмеження швидкості враховували особливості їх перетину велосипедистами і, можливо, будемо розміщувати елементи трохи далі один від одного. Дякую.