Алла
Шановний Сергій Анатолійович! Прошу Вас відповісти на питання щодо порядку роботи прозорого офісу «Старе місто», а саме: 1. Чи існує регламент часу прийому відвідувача на один талон? 2. Для чого у талоні указувати номери столів, які в даний час не працюють чи не приймають з указаного в талоні питання? 3. Чому спеціалісти офісу дозволяють собі викликати відвідувачів не за порядковими номерами, а на власний розсуд (спочатку більші, потім меньші)? 4. Чому спеціалісти офісу дозволяють собі приймати відвідувача і не вказувати на табло робочого місця номер талона? Ці питання я ставила керівнику офісу, який приймає відвідувачів на робочому місці №4, відповіді були такі: 1. «Регламенту не існує» (дійсно, я була свідком того, як один відвідувач 1.5 години був на прийомі, при цьому № його талону не висвічувався на робочому столі спеціаліста(п.4)) 2. «Не вказувати номери столів, які в даний час не працюють чи не приймають з певного питання не можливо» (Чому не можливо? Мабуть, справа у спеціалістах? Всі працівники офісу знають, що з питань «Соціального забезпечення» приймає тільки стіл №1 і №2, а в талоні вказують: 46,4,3,2,1. При чому №46 взагалі не працює на прийом громадян, №4 – викликає керівник офісу, який сказав, «що він приймає з усіх питань, але викликає відвідувачів яких хоче і коли хоче») 3. Пані Сєдая, яка працює на робочому місці №2, не змогла адекватно пояснити, чому вона викликає №№ 424,436 раніше, а №№398,422 не викликає. Пан керівник у цьому порушень не вбачає. Після всього напрошується висновок: працівники офісу «Старе місто» переймаються дозвіллям людей пенсійного віку (у них є час поспілкуватись), але до послуг офісу вимушені звертатися й працюючі люди, втрачаючи робочий час (бо прийом до 17-ї, у п´ятницю – до 16-ї) завдяки такій організації. Прошу Вас промоніторити цю ситуацію та вжити заходів для ЇЇ поліпшення. Раджу скористатися методикою «таємного покупця» для отримання реальної картини. На Соборній та на 50-річчя Перемоги ПРОЗОРІ ОФІСИ працюють чітко – тому й у «Старого міста» шанси є. Дякую за розуміння.

С. Моргунов
Шановна Алла, як мені повідомили, Ви отримали відповіді на свої питання від керівника центру. Але разом з тим, я дякую Вам за інформацію. Ми обов’язково подумаємо про додатковий моніторинг роботи Прозорих офісів по тому напрямку, який Ви вказали.