David
Шановний Сергію Анатолійовичу. Вже кілька років у нашому під’їзді №3 по вул. Петра Запорожця склалася незрозуміла ситуація з опаленням. Практично у всіх стояках температура підведеного теплоносія досить висока. Проте у самі батареї теплоносій попадає ледь теплий. І це на 4-му поверсі. Усі сусіди на нашому поверсі, не кажучи вже про тих хто живе нижче, підтверджують таке саме становище. Кілька разів приходили майстри з жеку. Відповідь завжди однакова: слабий тиск подачі теплоносія. Відкривають зливний вентиль у підвалі. Батареї нагріваються на 10 хвилин. А коли вентиль закривають все повертається на свої кола. Тому декілька запитань: 1) чому ми повинні платити цілий рік за послуги які надаються неякісно? 2) яким чином жек повинен зробити перевірку системи опалення задля виявлення причини її непрацездатності? 3) яка технічна документація регламентує температурні режими роботи опалювальної системи – СНІПи і т.д. Цікавлять тільки СНІПи тому що методика вимірювання температури в оселі не враховує те, що підігрів оселі здійснюється сторонніми приборами, а спроби прийти і заміряти 18 чи 16 градусів в помешканні получить зустрічний акт, здійсненний мешканцями під’їзду з фактичною температурою. Дякую

С. Моргунов
Шановний David, департамент житлового господарства доповів мені, що працівники ЖЕКу №5 під час підготовки до опалювального сезону 2015-2016 років відрегулювали елеваторний вузол будинку та замінили запірну арматури. Мені повідомили, що в телефонній розмові Ви підтвердили, що на даний час теплопостачання квартири і будинку в цілому здійснюється відповідно до температурного графіку. Щодо правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, то вони затверджені Постановою КМУ №630 від 21 липня 2005 р. Дані правила регламентують порядок надання послуг їх кількісні та якісні показники. Дякую.