Попереднє питання
Людмила
Після мого звернення (446. 03-11-2015, 12:49)
я маю вже 2 акта-претензій про неналежне надання або ненадання послуг (від 9.11.2015 та від 20.11.2015) з показниками температури води + 38 * у всіх кранах, пізніше + 38 * і + 40 *(працівники тепломережі зробили все "що змогли", така була відповідь).
Влітку, коли була нестерпна спека, з кранів подавався кип'яток. Тоді навіть в холодних кранах вода булу тепла.
З моменту мого звернення до Вас пройшло майже місяць! Скільки часу потрібно, щоб працівники теплопостачальної організации виконали необхідні налагоджувальні роботи на центральному тепловому пункті, за умови, що питання перебуває на контролі в департаменті житлового господарства Вінницької міської Ради? Яким чином я повинна розраховуватись за постачання води та її відведення в такому випадку?Хто повинен інформувати мене в належному чині?
Гройсман реагував дуже швидко, дійсно тримав питання під контролем і інформував детально про терміни виконання і якість робіт навіть у телефонному режимі.
Тепер відчуваю відчай такий, якби син зрадив матір.
С. Моргунов
Шановна Людмила, мені повідомили, що у Вашому будинку були виконані ремонтні роботи на горизонтальній ділянці трубопроводу мережі централізованого гарячого водопостачання, яка знаходиться у підвальному приміщенні. Це має покращити якість послуг з централізованого гарячого водопостачання. Працівники, які здійснювали ремонт, не змогли перевірити, чи відбулись зміни у температурних показниках гарячої води у Вашій квартирі, бо не мали доступу до неї. Тож Вам потрібно зателефонувати до КП «Вінницяміськтеплоенерго» за тел. 46-03-45 і домовитись про зручний для Вас час, коли працівники підприємства можуть здійснити заміри температури гарячої води та порівняти результати вимірювання. Дякую.