Попереднє питання
natala
Доброго дня! Звертаюсь до Вас з пропозицією (вона буде трохи нижче), але для початку (ну щоб Вам було легше мене зрозуміти) хочу викласти низку моїх поневірянь у нашій бюрократичній системі надання субсидії.
Так от. Документи на отримання субсидії я подала ще в травні цього року. На літній період мені субсидію не призначили. З настанням осені, у вересні, я зробила ще один контрольний візит до прозорого офісу (хоч і не мала цього робити), щоб ще раз на всякий випадок нагадати про себе, де мені сказали, щоб я не хвилювалась - програма все сама перерахує. Дочекавшись 8-го листопада, я з нетерпінням відкрила свій рахунок: сума спожитих комунальних послуг за жовтень значно перевищувала 15% від мого доходу за розрахунковий рік.... а субсидію так і не нараховано. Ну я, як законослухняна громадянка своєї країни, все заплатила, бо як же ж система може щось неправильно порахувати? Але, ну так на всякий випадок, я знову пішла до прозорого офісу. І що б Ви думали? Виявляється, КОМП'ЮТЕР неправильно ввів в базу даних площу моєї квартири і субсидія мені таки повинна бути призначена. Єдине, що мені залишається зробити - знову завітати до прозорого офісу через тиждень і забрати повідомлення про надання субсидії. Забираючи Повідомлення, я все ж таки ще раз підійшла до оператора, щоб уточнити чи буде в рахунку за листопад (що надається в грудні) відображена моя субсидія і перерахунок? Ну звичайно буде - впевнено відповіли мені, переглянувши моє повідомлення про надання субсидії. Ну от, здавалося б всі щасливі, всі танцюють. Але куди ж там.
Отримавши рахунок за листопад, моя віра в нашу систему зникла назавжди. В колонці про субсидію знову пусто.
Багато пишу - скажете Ви. А їздити по цим офісам мені довелось ще довше і часу теж потратилось не мало.
Ну що тут робити? Подзвонила на цілодобову варту, бо прозорому офісу я щось вже не довіряю (і чому б це?), мила жіночка поспівчувала мені і дала потрібний номер телефону, де мені пояснили, що так як вони відправляють в розрахунковий центр дані про субсидії десь до 24-го числа, а моє повідомлення про надання субсидії було видано 27-го числа, то вже в наступному рахунку (ну той, що буде вже в 2016 році) все точно буде правильно. І дали ще один номер телефону, де мені нададуть консультацію про підрахунки. Подзвонивши туди, я отримала відповідь, що можу під"їхати до них і мені там все порахують (ну бо ж не хочеться знову платити по повній програмі).
Ну що ж, спокій нам тільки сниться - знову в дорогу. І тут виявилось, що ніхто мені нічого рахувати не буде, а можуть тільки показати як це робиться. І на тому Дякую. Тобто, мені потрібно вирахувати субсидію з рахунку, який я вже оплатила без субсидії, визначити переплату, порахувати субсидію з нового рахунку, врахувавши туди переплату по попередньому рахунку... Тут, скажу я Вам, треба пройти якісь курси, бо людина, яка далека від всіх розрахунків-перерахунків по-любому наробить помилок в цих вирахуваннях і справа навіть не в її IQ чи дипломі про вищу освіту.
Ну звичайно ж, ніхто ні в чому не винен. Просто комп"ютер не правильно вніс площу квартири. І кожен робить свою роботу і відповідає тільки за свій “участок”. Платила б я і далі по повній програмі... А скільки таких, хто так і робить?
А тепер нарешті прохання — пропозиція.
Спершу хочу подякувати за сайт pay.vn.ua і за рахунки, в яких все гарно викладено. Та все-таки, чи можна для таких випадків, як мій, вносити зміни-уточнення в ці рахунки і присилати їх (ну хоча б на електронну адресу) у тому ж місяці, коли був наданий неправильний рахунок, ну щоб люди з моєю ситуацією займались своїми повсякденними справами, а не катались по місту у пошуках правди?
Дякую за увагу.
Наталія Сацюк
С. Моргунов
Шановна Наталія, уважно перечитав Ваше звернення – в першу чергу хочу сказати, що мені дуже прикро, що так сталось. Як мене проінформували, у Вашому випадку під час оформлення субсидії дійсно була допущена технічна помилка – неправильно вказано площу квартири. Тому 27 листопада проведено новий розрахунок субсидії та призначено субсидію з 1 жовтня 2015 року по 30 квітня 2016 року. Інформація про розмір призначеної субсидії буде відображена в рахунку за надані житлово-комунальні послуги. Мені відомо, що з Вами спілкувався перший заступник директора департаменту соціальної політики міської ради і Ви отримали роз’яснення з приводу ситуації, що скалась, та як діяти. Щодо єдиних рахунків, то я направив Вашу пропозицію у Центр муніципальних систем управління для опрацювання. Дякую.