Людмила
Шановний, Сергій Анатолійович!       Вас обманюють!       Чи можуть задовольнити такі "послуги"? Це відповідає належному рівню надання послуг?       Мене переконують представники комісії, що я повинна тепер щомісяця викликати контролерів і складати Акти-Претензії.       Можливо всі дійові особи спеціально влаштували "цирк" з актами тому, що ці акти вважаються дійсними тільки при підписанні їх не менше, як двох Споживачів? Чи знають про це "професіонали"? Чи це параліч рішення?       Висновок: професіонали ЗНАЮТЬ і повинні діяти професійно, а не як вороги до населення!     Заради справедливості треба визнати, що в світі немає нічого, чого б не витримали наші люди, будь-які приниження: "Сьогодні буде гірше ніж вчора, але втішає, що краще, ніж завтра»!      Що далі і Хто надалі? Чи готові ви всі вести життя метелика, що летить на вогонь?        Сприяйте нарешті!!!!!!!!!!! "С. Моргунов 15.12.15 18:01 Шановна Людмила, температура води вже має змінитись. Узгодьте, будь ласка, з адміністрацією КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» (тел. 46-03-45) зручний для Вас час для здійснення замірів температури гарячої води та порівняння результатів. Дякую."

С. Моргунов
Шановна Людмила! В попередній відповіді я не додав, що мене запевнили, що в цьому місяці Вам також буде зроблено перерахунок за неналежну послугу з гарячого водопостачання (за листопад такий перерахунок вже зроблено). Дякую.