Попереднє питання
Людмила
Шановний, Сергій Анатолійович!
Вас обманюють!
Чи можуть задовольнити такі "послуги"?
Це відповідає належному рівню надання послуг?
Мене переконують представники комісії, що я повинна тепер щомісяця викликати контролерів і складати Акти-Претензії.
Можливо всі дійові особи спеціально влаштували "цирк" з актами тому, що ці акти вважаються дійсними тільки при підписанні їх не менше, як двох Споживачів? Чи знають про це "професіонали"? Чи це параліч рішення?
Висновок: професіонали ЗНАЮТЬ і повинні діяти професійно, а не як вороги до населення!
Заради справедливості треба визнати, що в світі немає нічого, чого б не витримали наші люди, будь-які приниження:
"Сьогодні буде гірше ніж вчора, але втішає, що краще, ніж завтра»!
Що далі і Хто надалі?
Чи готові ви всі вести життя метелика, що летить на вогонь?
Сприяйте нарешті!!!!!!!!!!!
"С. Моргунов
15.12.15 18:01
Шановна Людмила, температура води вже має змінитись. Узгодьте, будь ласка, з адміністрацією КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» (тел. 46-03-45) зручний для Вас час для здійснення замірів температури гарячої води та порівняння результатів. Дякую."
С. Моргунов
Шановна Людмила! В попередній відповіді я не додав, що мене запевнили, що в цьому місяці Вам також буде зроблено перерахунок за неналежну послугу з гарячого водопостачання (за листопад такий перерахунок вже зроблено). Дякую.