Попереднє питання
Наталя
Доброго дня.
Звертаюсь до вас по такому питанню.
Я знаю ,що в нас найкраще місто, і все робиться , щоб воно було Європейське. В нас найкраща транспортна система, але там кондуктора працюють хами , особливо жінки. Які постійно чимось недовольні, і свій настрій виливають на пасажирів.Багато бачила таких прикладів, але не думала що це станеться зі мною.
4.02.16 я з чоловіком і дитиною, сіли в автобус №1 (Педучилище-Зал.вокзал) в напрямку жд.Вокзала , це десь було в 17.00-17.10 . Інвер.номер автобуса 24. Сіли на перід, було багато вільних місць. І дитина вперла свої ніжки в скло, ми навіть не звернули на це увагу., бо це діти і скло на передніх місцях завжди таке. Кондуктор сиділа на своєму , місці і на підвищеному тоні , нагло говорить до мене (Мамочка , хай дитина забере свої ноги від скла.!) Дитина забрала ноги і ми їдем дальше. Їй мабуть цего було мало, вона через декілька хвилин встала , підійшла до кабіни водія ів такому ж тоні спілкування говорить нам :І взагалі, діти до 5 років їдуть у батьків на руках , а ви її посадили одну. Якби я дитину взяла на руки, то скло ще булоб більш грязне, тому що зараз така погода. Чи вона хотіла , щоб ми на дитину почали сваритися, якщо я щось хочу дитині сказати чи зробити зауваження, я це зроблю дому а не в транспорті де є люди, і цим же травмувати дитину.
Ми все розумієм, зараз така погода, можливо ми були не праві , що не звернули увагу , що дитина замастила скло, але це потрібно говорити в нормальному тоні.Я не хочу їздити в транспорті і постійно слухати їхні проблеми , які вони висказують на весь транспорт. Що вних мала зарплати, чи вони не виконують плани, або пенсіонери які не плаять за проїзд.Чи може мені , ще до проїзного квитка який я купую на кожен місяць, купувати білет, щоб вони виконували плани.
Тому що, видно що для міста багато робиться, щоб ми були найкращі в багатьох галуззях. І це потрібно цінити і поважати. Дякую.
С. Моргунов
Шановна Наталя! Я передав Ваше звернення в департамент енергетики, транспорту та зв’язку міської ради з проханням об’єктивно розібратись в ситуації. З Вами зв’яжуться.