Попереднє питання
Семен
Шановний пане голово! Я не розумію діяльність водоканалу. Сьогодні, 9 березня 2016 року служба водоканалу відключила, затопивши, з поривом труб, наполовину колодязь, до мого помешкання воду. При цьому не пояснивши, чому вона це зробила. На моє переконання це можна робити тільки після попередження, якщо на це є підстави. В даному випадку їх немає. Оплату ми здійснюємо вчасно і регулярно, про що є відповідні документи, які підтверджують, що заборгованості у нас немає. На запитання чому нас відключили відповідають: "Ми не знаємо чому, дзвоніть завтра (10.03.2016 року), оскільки робочий час до 17.00 і немає кого запитати". А що нам робити, коли запасів води немає зовсім (ми не поперджені). В хаті проживає літня людина, яка не бачить світу і з важкою ходою переміщується на помацки по хаті. Усі інші з ранку до вечора на роботі. Прошу втрутитися і вирішити питання позитивно. Ми готові на водоканал подавати в суд.
С. Моргунов
Шановний Семен! Наші служби мене проінформували, що водопостачання відновлено. Щодо того, чому виникла така ситуація, то за інформацією КП «Вінницяоблводоканал», працівниками абонентського відділу підприємства 9 березня в зв’язку з самовільним будівництвом готелю на місці житлового будинку вул. Жовтнева,13, заборгованістю за водопостачання та небажанням власників будинку працювати з підприємством в правовому полі, - було виконано планове відключення будинку Жовтнева,13 від централізованого водопостачання. Також за даними облводоканалу будинок вул. Суворова, 2 самовільно, без технічних умов та проектної документації, приєднаний до приватного водопроводу будинку №13 по вул. Жовтневій. Тому при припиненні водопостачання буд. Жовтнева,13 припиняється і водопостачання приватного будинку по вул. Суворова,2. Оскільки власники буд. Жовтнева,13 після того, як було проведено відключення, уклали з КП «Вінницоблводоканал» тимчасовий договір на надання послуг, водопостачання будинку було відновлено, відповідно, відновлено і водопостачання приватного будинку по вул. Суворова, 2. Дякую.