Алла
Доброго дня. З приводу кладовища. Якщо воно дійсно буде біля очисних споруд, і як відомо не біля Академічного, а біля Сабарова, то прохання розглянути питання надання додаткового облаштування саме Сабарову. Якщо мешканці Академічного були неуважні, коли купували оселі й самі винні, то Сабарів - давній район. Ще відстійників не було, а село вже було, і нащадки мешканців того села і досі живуть в Сабарові. Дачі роздавали теж коли ніякого кладовища не передбачалося. Тому я пропоную приділити увагу саме нам. Так як родичі похованих будуть їздити нанаших автобусах, а вони і так часто переповнені, то пропоную в перспективі (не обов'язково в найближчі місяці) пустити муніципальний автобус на Вишеньку та можливо доповнити №11 ще одним автобусом. Щодня, проїжджаючи по єдиній вулиці, яка веде в наш район - Сабарівському шосе, ми просто угораємо від запаху відстійників (який, до речі, літом заносить і в місто. Я особисто чула його в районі Урожаю і навіть Книжки в спекотні задушливі дні). Я розумію все, але в конституції написано право людини на безпеку свого здоров'я. Як ви його виконаєте - ваша справа. Залишати все так як є неможливо Земля, де має бути кладовище, вище за ділянки і дачі, тому коли дощ, звідти буде намивати трупну отруту. Скандалів у Київській області було безліч, люди підхоплювали хвороби. Хоч там теж начебто була відстань І ще одне: багато автобусів іде в депо та з депо. Було б непогано дозволити посадку пасажирів у ці автобуси, бо зараз брати людей вони категорично не хочуть. Дякую вам.

С. Моргунов
Шановна Алла, перед визначенням місця для кладовища були проведені відповідні дослідження. За їх результатами дана ділянка визнана єдиним придатним варіантом під будівництво міського кладовища, оскільки відповідає всім Державним санітарним правилам та нормам «Гігієнічні вимоги щодо облаштування і утримання кладовищ в населених пунктах України» (ДСанПіН 2.2.2028-99) та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування міських і сільських поселень». Стосовно транспорту, ми постійно моніторимо пасажиропотік, і у випадку збільшення навантаження на існуючі одиниці, однозначно будемо відповідно реагувати. А щодо автобусів, які прямують у депо, то вони дійсно не беруть пасажирів. Бо, на відміну від електротранспорту, після або перед зміною їм необхідно заправляти транспортні засоби паливно-мастильними матеріалами. З приводу реконструкції очисних споруд можу сказати, що за тою інформацією, яку я маю, на сьогоднішній день обласне комунальне підприємство «Вінницяоблводоканал» шукає можливості залучення кредитних ресурсів міжнародних структур для проведення цих робіт і веде відповідні перемовини. Дякую.