David
Намагаюсь поставити на мапі міста це звернення. Проте, певна річь, нічого в вас не працює, як і не працюють служби міста. У одному стояку у 3-му під'їзді будинку по вул. П.Запорожця, 20А вже тиждень відсутня холодна вода. ЖЕК повідомляє що повинні замінити частину стояку у квартирі 73 у понеділок/вівторок (30, 31 травня). При зауваженні, що строк ремонту завеликий, посилають до начальника ЖЕКа. Якась незрозуміла ситуція. Напевно, начальник ЖЕКа не сидить тижнями без холодної води в туалеті. Проте відключити 9 поверхів у інших мешканців вважає за норму. То може не треба взагалі нічого робити. Нахапали грошенят з квартплатні й годі... Ситуація з енергопостачанням взагалі жахлива у цілому районі - відключення світла проходить майже щотижня. Інколи на декілька хвилин, інколи на години. В жодному районі міста немає такої ситуації. Да відрубіть вже наш будинок від усіх благ цивілізації - так набагато простіше - отримувати кошти по повній, а надавати послуги як найгірше - девіз славетної Вінниці

С. Моргунов
Шановний David, мені повідомили, що подача води була призупинена на довгий час у зв’язку із тим, що власник квартири №73 не надавав доступу до помешкання для проведення ремонту трубопроводу. Тому в даному випадку говорити, що проблема в роботі комунальних служб, думаю, є некоректним. Я поцікавився ситуацією, що склалась, і мені повідомили про наступну хронологію подій. Дзвінок щодо витоків з системи трубопроводу централізованого постачання холодної води в підвальному приміщенні надійшов в аварійно-диспетчерську службу (АДС) 22.05.16 р. о 18:36. В 19:15 бригада вже була на місці. В ході обстеження було встановлено, що мало місце пошкодження стояку між першим поверхом та підвальним приміщенням. Через відсутність доступу до аварійної ділянки, бригада АДС перекрила воду на трубопроводі та передала заявку на ліквідацію ушкодження в МКП «ЖЕК №5». Мешканець кв. №73 не допустив до проведення робіт і працівників ЖЕКу. Розпочати ремонт вдалось лише згодом. Роботи були виконані за два дні. До речі, цю інформацію мав і старший по будинку, у якого Ви могли отримати відповіді на свої питання і зрозуміти, в чому проблема. Як на мене, ситуація із тривалою відсутністю води у під’їзді виникла в більшій мірі через недостатню комунікацію між сусідами і через небажання співвласників багатоповерхових будинків разом вирішувати спільні питання. Дякую.