Попереднє питання
Елена
Шановний мер міста Сергій Анатолійович!
Радує відновлення хоч якогось авіперевезення (хоча порівняно з радянськими часами це просто сльози!!!)
Але потрібно сказати, що
1) розмови про те, що "кілька тисяч за квиток до Варшави - це дуже дешево і навіть "вкусная цена" " - просто висмоктані з пальця маркетологами і прес-службою перевізника. Достатньо порівняти з ціною автоперевізників, нічних поїздів Львів-Варшава та Київ-Варшава та вартістю перевезень на аналогічні відстані у Європі та у Віззейру.
2) Якщо ви хочете зробити місто Вінницю містом, яке щось значить в регіоні, то викуп літака турфірмою,яка перепродає на нього квитки - хибний шлях. Потрібно призначати літаки в різних напрямках для ЗМІЦНЕННЯ ЯКІХОСЬ ЗВ'ЯЗКІВ, хоча звісно тури теж мають право на існування.
Так, в Туреччину і Єгипет нам потрібні не тури, а літаки для наших темношкірих студентів, на яких заробляє Вінниця і медуніверситет.
Так, Стамбул - величезний пункт пересадки, туди заходять літаки з Європи, Азії і Африки, люди пересідають. Левова частка іноземців на навчання прибуває через Стамбул, скаржачісь, що дорого, довго і т.д.
В меншій мірі, але теж таку функцію має Каїр. От навіщо тури на море студентам з Африки? Тим паче їх тисячі.
Дуже раджу попрацювати на цьому напрямку і сподіваюся на вірне розуміння. Дякую за Ваші успіхі
С. Моргунов
Шановна Олено! Так, Ви абсолютно праві, - Вінницький аеропорт має певний досвід і потенціал для перевезення значно більшої кількості пасажирів. Підприємство «Аеропорт Вінниця» і Вінницька міська рада спільно працюють над запровадженням більшої кількості авіарейсів та відкриттям інших напрямків авіаперевезень. Я думаю, Ви розумієте, що відкриття нових авіарейсів може бути лише за умови, що вони будуть вигідні авіакомпаніям. Адже ніхто не буде працювати собі у збиток. Що ж стосується ціноутворення – це питання суто приватного перевізника, який пропонує послугу, а людина сама вже вирішує, скористатись нею чи більш дешевшою, у випадку з перевезеннями, наприклад, залізничним або автобусним транспортом. А для когось в питанні, чим дістатись, навпаки вирішальним є час, який людина проведе в дорозі – 2-3 години літаком чи півдня і більше потягом або автобусом. Щодо авіарейсу до Анталії (Туреччина), то замовником цих перевезень виступає туристичний оператор, і цими послугами вже скористалися більше 3500 пасажирів. Поки що це дійсно лише тури. Але це ті кроки, які наразі можливі для поступового розвитку аеропорту. Дякую.