Попереднє питання
Людмила
Доброго дня.
Знову повторюється ситуація з високою напругою (минуле моє звернення 530 від 15.02.2016 року).
27.11 (неділя) звернулась до Цілодобової варти, виїхала аварійна бригада, трохи понизили. Оператор порадила в понеділок звертатись в ЖЕК. Диспетчер Бокуд відмовилась посилати електрика, тому що виявилась потрібна моя присутність, хоча щиток з лічильниками знаходиться в під`їзді і проблема на лінії, а не в мене в квартирі (я працюю і не можу чекати його цілий день вдома). Знову звернення на 15-60. Обіцяли допомогти. У вівторок вранці з 5:30 до 7:30 знову напруга 245-247, з 7:30 – 242, в 8:00 – 236. Чергове звернення на 15-60. Прийшла додому в 17:00 – 231, 19:30 – 245. Знову коментар Цілодобової варти – бригада була вдень – напруга в нормі, пишіть звернення.
Тому вимушена знову звертатись до Вас по допомогу. Дякую за увагу.
С. Моргунов
Шановна Людмила, питання зміни напруги в мережах відноситься до компетенції ПАТ «Вінницяобленерго» та його підрозділу «Вінницькі міські ЕМ». На їх адресу департамент енергетики, транспорту та зв’язку направив листа з тим, щоб з’ясувати причини перепадів напруги та їх усунути. Як мені повідомили, проблему із коливанням рівня напруги вирішено. Якщо це не так, повідомте мені, будь ласка. Дякую.