Попереднє питання
Тетяна
Доброго дня ! Я щороку звертаюсь до Вас пане мер , коли вже немає сил прохати комунальні служби вирішити проблеми , які виникають в комунальній сфері . От і цього року 18.10.16 я зверталась до Вас з приводу жахливого початку опалювального сезону . Хочу подякувати Вам ,що завдяки Вам ,проблему з опаленням « Вінницятеплоенерго» досить швидко усунуло . Однак після того , ще через різні аварійні ситуації , у мене у квартирі ( і ще по всьому стояку ) у ванній кімнаті пропадало опалення . І щоразу я зверталась на «Цілодобову варту»(15-60) з проханням усунути проблему . І була приємно здивована ,що щоразу в день звернення , приходив працівник ЖЕК і усував проблему без зайвих «розказнів» чому це не можна зробити. Також після усунення проблеми дзвонили та цікавились чи є ще скарги .
Крім того у нас в багатоповерховому будинку є проблема з постійним засміченням зовнішньої каналізації . «Хазяйки» кидають у каналізацію таке сміття , що не знаю ,яким чином вони його запихують у каналізацію , а потім «аромати» з каналізації пахнуть у нас у під’їзді . Щоразу , коли я звертаюсь на 15-60 , проблему «Вінницяводоканал» швидко усуває . Дякую аварійній службі . Коли наших вінничан питають чи сортують вони сміття , то було б добре , щоб вони хоча б носили його на смітник , а не кидали у каналізацію .
Хочу подякувати і Вам і всім людям , які долучились до вирішення питання , щодо оперативності вирішення комунальних проблем , і я надіюсь , що мені вже не потрібно буде щоразу турбувати мера , щоб вирішити будь-які комунальні питання. Бажаю всім і кожному наснаги , професіоналізму , здоров’я , бажання зробити наше життя гідним та кращим , європейського рівня вищого гатунку.
Р.S. Надіюсь , що питання вирішуються не через те , що я вже всіх «достала»
Дякую усім !!!
С. Моргунов
Шановна Тетяна, дякую за Ваш позитивний відгук про роботу «Цілодобової варти». Ми створювали цю службу саме для того, щоб вона могла не лише передати звернення людей відповідним службам, а й контролювати результати вирішення цих питань.