Светлана
Звертаюся до Вас зі скаргою на незадовільне транспортне становище. 1) у п'ятницю 16 грудня користувалася муніципальним автобусом №16. Незважаючи на те, що на сайті depo.vn.ua оновлено його розклад, час прослідування автобуса відрізнявся майже на 20 хвилин від заявленого. Квитки пасажирам водієм не видавалися, біля водія було розкидано 6 квиточків, якщо хтось просив, він відповідав: візьміть самі, але туди неможливо дотягнутися рукою. Не зважаючи на наявність перед водієм листка з розкладом, пасажирам на запитання щодо розкладу руху він не відповідав. Скажіть будь ласка, як їздити пасажирам, що живуть біля ботанічного саду і на Юності, якщо в інтернеті один розклад, на зупинках другий, а насправді третій - навмання його чекати по годині і більше? І навіщо їх купували аж 4, якщо їздить лише 1? 2) У суботу 17 грудня автобус відправленням о 12.30 з залізничного вокзалу запізнився на 14 хвилин від свого розкладу. Над дверима із салону в кабіну водія висить оголошення з таким змістом: "кому не подобається як їде водій і запізнення автобуса - ідіть всі "в одне місце"". Кондуктор зверталася до пасажирів так: "альо гараж, проїзд плотим. Розступіться, ***, понаїдали собі ***!" Грамотність її мови не коментую (хоча можна було б дійсно беручи на роботу кондуктора видавати листочок з десятком красивих висловів), але хамство... Також на шляху слідування автобуса, який був "до нельзя" переповнений, був випадок, коли на зупинці виходили люди, пасажир, що стояв у дверях, їх пропускав, і не зміг зайти назад в автобус, при тому що вже оплачував проїзд! Автобус надзвичайно брудний, на вході лежав шар брудного танучого снігу коричневого кольору товщиною 2-3 см. Знаю, що уже були скарги на ці маршрути від людей і по телефону, і Вам на цю сторінку. 3) Будь ласка проведіть роботу з похоронним бюро "Реквієм" щодо недопустимості перекриття вулиць в приватному секторі і виставлення посеред перехрестя машин. Так, о 12 годині людьми, що прийшли на похорон. було перекрито вулицю Маяковського трохи нижче 3-ї лікарні, машина Реквієму стояла майже посередині перехрестя вул. Маяковського та Нагірна (біля магазину). Особливий цинізм в тому, що поруч лікарня, і хтось міг туди попішати, могла їхати швидка і т.д.! Прошу вибачення, хотілося б до Вас звертатися лише зі словами вдячності, але на жаль проблем у місті ще багато.

С. Моргунов
Шановна Світлана, я передав Ваше звернення і зауваження у КП «Вінницька транспортна компанія» для з’ясування всіх обставин. Мені повідомили, що описані Вами факти підтвердились, водій автобусу №16 порушував робочу інструкцію, як і кондуктор автобусу №1. Тому по відношенню до водія буде застосовано дисциплінарне стягнення у вигляді позбавлення премії за грудень, а кондуктора – звільнено. Стосовно випадку з перекриттям руху по вул. Маяковського ритуальною службою, мені важко робити об’єктивні висновки, оскільки з’ясувати всі обставини уже неможливо. Можна припустити, що автомобілі стали посередині дороги на невеликий проміжок часу, так трапляється під час церемоній прощання з померлими. Я не можу говорити про цинізм – адже люди прийшли до родини, в якої горе, щоб проститись з тим, хто помер. Зазвичай на проїжджій частині ритуальна процесія затримується не надовго, а людей, які потребують невідкладної медичної допомоги, – швидка доставляє в переважній більшості у лікарню на вул. Київську, а дітей – в обласну дитячу лікарню. Дякую.