Попереднє питання
Sasa
Колективна скарга
Шановний Сергій Анатолійович ми мешканці будинку №55 по вул. Пирогова просимо Вас вплинути на безвідповідальних осіб з КП «Вінницяміськтеплоенерго». В зв’язку з бездіяльністю посадових осіб цього підприємства на звернення мешканців будинку склалась тривожна ситуація по сплаті за послуги опалення. Проблема в наступному: в будинку був встановлений лічильник тепла без належного регулювання та за відсутності представників будинку, що призвело до нарахування непомірної плати за опалення. Так за 2-х кімнатну квартиру у грудні 2016 року сума склала 1900 грн. , а в січні (після ніби налаштування лічильника і обіцянки про нижчу плату) склала 2100 грн. Навіть наявність субсидії не може допомогти сплатити комірне. Також слід зазначити, що при таких сумах за опалення в квартирах температура повітря складає 16-17 град. по Цельсію. На чисельні звернення мешканців будинку (кожен місяць після встановлення лічильника) представники КП «Вінницяміськтеплоенерго» не реагували належним чином та не провели регулювання лічильника. Лише 10.02.2017 року був складений акт про порушення технічних умов при встановлені лічильника. Це при тому, що лічильник встановлений 09.09.2016 року до опалювального періоду та з порушеннями технічних умов.
Просимо Вас вплинути на вирішення тривожної ситуації з нарахуваннями за опалення та з регулюванням лічильника або його демонтажем. Серед постраждалих мешканців багато пенсіонерів та сімей з малолітніми дітьми.
Додаємо листи звернення, акти і відповіді на них.
З повагою мешканці будинку.
13.02.2017 року
С. Моргунов
Доброго дня! Я запросив інформацію по Вашому зверненню. У департаменті енергетики, транспорту та зв’язку міської ради мене проінформували, що будинковий лічильник за вказаною адресою встановлювався відповідно до вимог і проектно-кошторисної документації. Але: даний 3-поверховий будинок з 3-х під’їздів дійсно споживає багато тепла. За наданою мені інформацією, 8 з 26 квартир будинку мають індивідуальне опалення, решта – отримують послуги централізованого теплопостачання. Кількість квартир з автономним опаленням також впливає на величину тарифу. Порадьтесь з сусідами – в разі, якщо усі мешканці під’їзду або загалом будинку на загальних зборах співвласників виявлять бажання від’єднатись від системи централізованого опалення і перейти на автономне, такі дозволи видаються безкоштовно. За консультацією можна звернутись до спеціалістів департаменту житлового господарства за тел. 59-52-19. Крім того, у нас діє міська програма співфінансування капремонтів (і в т. ч. заходів з енергозбереження), де міський бюджет фінансує 70% вартості робіт та матеріалів, частка мешканців – 30% (додаткову інформацію можете отримати також в департаменті житлового господарства за тел. 59-51-24). Це я до того, що, можливо, Вам і Вашим сусідам доречно розглянути питання утеплення будинку. І тоді зменшаться витрати мешканців на оплату послуги з теплопостачання. Адже, як мені повідомили, працівники КП «Вінницяміськтеплоенерго» починаючи з грудня минулого року щомісячно проводили обстеження та налагодження і регулювання системи централізованого опалення в буд. №55 по вул. Пирогова. За результатами яких було зменшено витрати теплоносія на будинок, що призвело до скарг мешканців окремих квартир щодо неналежної якості послуг з теплопостачання (особливо у «кутових» квартирах). До речі, власники таких квартир мають право викликати контролера «Вінницяміськтеплоенерго», який проводить заміри температури повітря в квартирі, складає акт-претензію, після чого по такій квартирі робиться перерахунок по спожитому теплу в меншу сторону. Дякую.