Шановна Людмило Григорівно! Абсолютно погоджуюсь із Вашою позицією. Це неприпустимо, коли підприємства-надавачі послуг замість того, щоб цивілізовано вирішувати між собою свої спірні питання, - роблять заручниками своїх споживачів. Особливо обурює той факт, що ані міські бюджетні організації, ані комунальні підприємства міста, ані люди (у своїй переважній більшості) – не мають заборгованості ні за електропостачання, ні за водопостачання і водовідведення.
Зазначу, що КП «Вінницяоблводоканал» - підприємство обласного підпорядкування, і згідно із законодавством у Вінницької міської ради відсутні правові механізми вирішення фінансових питань будь-якого обласного підприємства за рахунок міського бюджету.
Зрозуміло, що ми не могли не втрутитись у ситуацію, яка виникла між «Облводоканалом» та надавачами послуг з електропостачання, і нам вдалось домовитись, щоб ПАТ «Вінницяобленерго» відновили подачу електроенергії до водо-насосних станцій. Але питання потребує подальшого врегулювання. Сподіваюсь, що на обласному рівні буде прийнято необхідні рішення і вжито відповідних заходів. Дякую.