Добрий день, Юліє. Я передав Вашу пропозицію фахівцям, щоб вони проаналізували можливість синхронізації світлофорів. В результаті у профільному департаменті мені повідомили, що під час планування заходів з підвищення безпеки дорожнього руху, зокрема світлофорного регулювання на перехрестях та пішохідних переходах, особлива увага приділяється максимальній пропускній спроможності вулиць та збалансованості затримок транспорту і пішоходів.
Світлофори, про які Ви пишете, дійсно працюють на вимогу пішохода при натисканні кнопки. Якщо внести зміни і перевести на локальне управління, зелений сигнал пішохідного світлофору буде спрацьовувати автоматично навіть за відсутності пішоходів. Відповідно, транспорт буде зупинятись, що призведе до суттєвого та необґрунтованого збільшення транспортних затримок.
Крім того, вулиці Чорновола та Магістратська є магістральними і мають велику інтенсивність руху транспорту і водночас порівняно незначну інтенсивність руху пішоходів, тому для регулювання руху на них обрано саме таку модель, як є сьогодні. Разом з тим, ситуація на дорогах змінюється, і якщо пішоходів буде більшати, то, зрозуміло, буде переглядатись і режим роботи світлофорів. Дякую.