Вінницька транспортна компанія продовжує оновлювати тролейбусний парк. Чергові два тролейбуси «VinLine» зібрали майстри підприємства. Це додаткові робочі місця для жителів міста під час карантину, а також підтримка місцевих виробників, адже значна кількість комплектуючих – вінницького виробництва. Сьогодні нові вінницькі тролейбуси вийшли на маршрути. Міський голова Сергій Моргунов поспілкувався зі спеціалістами транспортної компанії, які працювали над зборкою «VinLine», і сів за кермо нового тролейбусу, щоб особисто перевірити його ходові якості.
Перші чотири вінницькі тролейбуси транспортники зробили минулого року. В ході експлуатації машини себе добре зарекомендували. Такі тролейбуси мають низку переваг. Вони безшумні, більш комфортні та безпечні для пасажирів, зручні для маломобільних груп населення. Економлять до 40% електроенергії порівняно зі старішим моделями. Мають 5 км автономного ходу. І, як кажуть водії, ефективніші і простіші в експлуатації.
Перед тим, як нові тролейбуси сьогодні вийшли на лінію, міський голова особисто протестував роботу одного з них, сівши за кермо. Після чого поділився враженнями: «Тролейбуси «VinLine» збирають вручну, а це – відповідна якість, ресурс і гарантії. І виготовляють його наші вінничани – по великому рахунку для себе, тому й відповідне ставлення до створення такого продукту. З точки зору фінансових ресурсів, однозначно виготовити дешевше, ніж купити. Крім того, це й створення додаткових робочих місць, стимул по заробітних платах та збереження висококваліфікованих кадрів для України та Вінниці зокрема. Над створенням нових вінницьких тролейбусів працює група з 12 людей. Крім того, ми бачимо, що, скажімо, перший тролейбус «VinLine», який працює вже рік, на сьогоднішній день зарекомендував себе на найвищому рівні. Ми порівняли сьогодні роботу компресорів і почули, наскільки тихіше працює компресор на «VinLine», - а це комфорт для пасажирів та водія. Нам потрібно й надалі працювати над заміною старих тролейбусів на нові – вінницькі».
Також Сергій Моргунов, перебуваючи у тролейбусному депо, поспілкувався з інженерами, які робили тролейбуси «VinLine» та водіями, які перевозитимуть вінничан на цьому громадському транспорті. Головний інженер тролейбусного депо Олександр Коварж розповів про безшумну роботу компресора та надійні запчастини, які використовуються у виробництві тролейбусів «VinLine», які відмінно себе зарекомендували в роботі.
Водії поділилися своїми враженнями кермування тролейбусом «VinLine». «Це чудовий тролейбус, зручний. Дуже добре, що тут є світлофорне гальмо, завдяки йому непотрібно додатково натискати кнопки, а лише треба натиснути на гальмівну педаль. Це дозволяє водієві не відволікатися і дуже зручно в експлуатації. Нарікань на цей транспорт взагалі немає. Машина дуже тиха, не чути роботу компресора. Тут дуже зручне місце для роботи, – все необхідне розташоване дуже близько, не треба тягнутися, все під руками знаходиться», – каже водій Дмитро Сульженко.
А директор КП «Вінницька транспортна компанія» Михайло Луценко наголосив на енергозбереженні, яке досягається при експлуатації тролейбусів «VinLine». «Старі тролейбуси, які вже у експлуатації понад 30 років, досить енергоємні і їх потрібно замінювати на ті, які економлять електроенергію та є більш комфортними для пасажирів. Машини «VinLine» економніші на 30–40 %, в залежності від умов експлуатації, – такі висновки зробив науково-дослідний інститут. В середньому старий тролейбус використовує за годину близько 30 кіловат, а новий – 18», – розповідає Михайло Луценко.
Довідка:
Транспортна система у Вінниці сьогодні є однією з кращих в Україні, про що говорять самі мешканці - це демонструє останнє, шосте Всеукраїнське муніципальне опитування, проведене на замовлення Міжнародного республіканського інституту соціологічною групою «Рейтинг». 80% вінничан оцінюють роботу вінницького транспорту позитивно – добре і відмінно.