У Вінниці продовжують працювати над брендингом міста та його промоцією спільно з бізнесом та громадськістю - попри виклики пандемії.
Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомив міський голова Сергій Моргунов.
За підсумками 2020 року, цілі Маркетингової стратегії Вінниці реалізовані на 91%. А це важливий фундамент для подальшого успішного розвитку громади, - написав мер.
Що вдалось зробити:
- прийняли Стратегію розвитку туризму до 2030 року;
- розробили перший в Україні стандарт гостинності;
- випустили туристичний путівник ;
- встановили нову туристичну навігацію у середмісті;
- затвердили брендбук «Візуалізація бренда міста Вінниці»;
- започаткували співпрацю з французьким Діжоном у сфері гастротуризму.
Міський голова також додав, що у Вінниці відкрилась унікальна виставка колекцій і мініатюр - з найбільшим рухомим макетом міста серед українських музеїв.
Пандемія, звичайно, обмежила міжнародну співпрацю, проте контакти з нашими закордонними друзями ми тримаємо і онлайн.
Вінницю знають і про неї говорять. І важливо зміцнювати сильні позиції Вінниці як міста ідей, яке привабливе для мешканців, бізнесу, туристів, - зазначив Моргунов. - Тому серед пріоритетів на 2021 рік з розвитку Вінницької громади – підтримка сфери маркетингу і туризму. Зокрема, розпочнемо реконструкцію приміщення на вул. Соборній під створення інноваційного туристичного хабу. Також очікуємо старту будівництва у Вінниці І черги заводу компанії HEAD, яка є світовим лідером з виробництва спортивного спорядження. Позитивний імідж міста – це конкурентна перевага, яка дозволяє не тільки залучити більше туристів, а й пожвавити економічну та ділову активність.