По мірі того, як ваш успішний бізнес зростає, ви завжди повинні шукати сили, які можуть знизити його цінність. Нові підприємства і конкуренти постійно прагнуть до кращого, виявляючи і використовуючи слабкі сторони. Якщо це не нові гравці на ринку, перевірити компанії можна через єдиний реєстр судових рішень. Щоб зменшити цю постійну загрозу, ви повинні зробити дві речі.
1. Визначити, що робить вашу компанію цінною.
2. Максимально захистити ці активи.
Сьогодні ми розглянемо два процеси, які ви можете використовувати для виявлення і захисту найбільш цінних активів вашого бізнесу.
Визначення найбільш цінних активів вашого бізнесу
Неможливо захистити те, що робить вашу компанію цінною, якщо ви не знаєте, що це таке. Коли ми говоримо про цінні активах в контексті планування на майбутнє, ми говоримо про речі за межами вашої присутності як власника бізнесу. Перший крок у визначенні цінних активів вашої компанії - це зосередження уваги на речах поза вашою присутністю, які допомагають компанії працювати добре. Пам'ятайте: якщо успіх вашої компанії залежить в першу чергу від вас, то вона, ймовірно, має більш низьку додоану цінність. А додана цінність - це ключовий інгредієнт, який можна використовувати для досягнення ваших ділових і особистих цілей.
Які потенційні активи надають цінність вашій компанії? Незважаючи на те, що ваша компанія унікальна, є деякі загальні особливості і компоненти, які, як правило, сприяють підвищенню вартості компанії.
- Комерційні таємниці (алгоритми ціноутворення, методи пошуку постачальників, операційні системи)
- Інтелектуальна власність (авторські права, товарні знаки, патенти)
- Ключові співробітники (члени команди, які впливають на стратегію або розробку продукту)
Можливо, ви знаєте, в чому полягають деякі цінні активи вашої компанії. Але іноді буває складно визначити, які з них найбільш важливі, а які потрібно поліпшити. Працюючи об'єктивно, зовнішні консультанти з https://youcontrol.com.ua/ можуть допомогти дати більш чітку оцінку того, які активи є найбільш цінними для вашої компанії і, отже, гідні ваших вкладень в їх захист.
Після того, як ви визначили цінні активи своєї компанії, вирішальне значення матиме те, як ви захищаєте їх. Наприклад, ви можете розглянути можливість складання юридичних документів, що описують належне використання та поширення комерційної таємниці або інтелектуальної власності. Це звичайна стратегія, яку використовують успішні підприємства, у багатьох випадках шляхом впровадження керівництва компанії, яке співробітники повинні визнати і дотримуватися, в поєднанні з регулярними внутрішніми програмами навчання, щоб підкреслити важливість інтелектуальної власності та комерційної таємниці, а також те, як вони підтримують продуктивність компанії і зростання.