У міській раді відбулось чергове засідання координаційного комітету з реалізації проектів реконструкції аеродрому та аеровокзалу в КП «Аеропорт Вінниця». Під час наради повідомили, що затвердили ще один важливий документ, який необхідний для проведення подальших робіт - Паспорт бюджетної програми реконструкції аеродрому.
Про це прозвітували на сайті Вінницької міської ради.
Фінансування проєкту реконструкції злітно-посадкової смуги у Вінниці буде здійснюватися із залученням коштів державного бюджету. Одним з обов'язкових документів, який необхідно було розробити та затвердити, – «Титул об'єкта будівництва у 2017-2023 роках». Наступним кроком стало ухвалення Паспорту бюджетної програми на 2021 рік. У цьому документі затверджені усі результативні показники бюджетної програми державного бюджету України.
«Це ще один крок в напрямку реконструкції «Аеропорту Вінниця». Мінінфраструктури з Мінфіном затвердили нам Паспорт бюджетної програми. Тепер ми очікуємо, що найближчим часом нас включать в мережу бюджетного фінансування», - розповів директор департаменту енергетики, транспорту та зв'язку міської ради Михайло Варламов.
Заступник міського голови Микола Форманюк зазначив, що єдине питання наразі – це затримка фінансування, відповідні документи були підготовлені.
«З нашої сторони всі документи готові - ми їх подали. Чекаємо. Як тільки підприємство включать в мережу бюджетного фінансування, нас побачить казначейство в мережі, тоді ми зможемо реєструвати договори і подавати документи на отримання авансу. Тож, можемо розпочати роботи на об’єкті», - пояснив Микола Форманюк.