«АТБ» створює нові стандарти торгівлі

Торговельна мережа постійно інвестує у власний розвиток, впроваджуючи на вітчизняному ринку практику провідних світових  ритейлерів

Чи знали ви про те, що на кожні 25 тисяч жителів Вінниці приходиться один магазин «АТБ»? Це доволі високий показник як для однієї компанії. Втім бути рекордсменом для цієї мережі вже стало звичкою. Зараз вона є найбільшою в країні за обсягом торгівлі, за сплатою податків і за кількістю робітників. Достатньо навести дані про те, що понад 3,5 мільйона українців щодня ходять на закупи  до магазинів «АТБ», яких сьогодні налічується по всій країні приблизно 970. Звісно, компанія не змогла б зберігати свої лідерські позиції, якби досягнувши успіху, припинила свій розвиток. Мережа постійно інвестує кошти в провідні технології, впровадження новаторських концепцій і практик. «Разом із багатьма європейськими лідерами роздрібної торгівлі корпорація «АТБ» вважає даний напрямок пріоритетним у своїй інвестиційній діяльності. Сьогодні в компанії реалізують одночасно декілька відповідних проектів», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».

«АТБ» створює нові стандарти торгівлі

За його словами, найпоказовішим прикладом є модернізація формату. Багато хто звернув увагу на магазини із звичною вивіскою, що мають відтепер новий дизайн у темних тонах. Це і нові маркети, і переобладнані «АТБ».  З перших кроків торговими залами таких маркетів покупець розуміє, що змінився не лише дизайн, змінилася і концепція роботи. «Оновлені «АТБ» – своєрідний експериментальний майданчик, де впроваджено сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва й енергозбереження. У магазинах «АТБ» нового формату встановлені холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій, впроваджені технології утеплення, опалення і рекуперації енергії, які скорочують до 70% витрати на опалення», – пояснює Борис Марков.

«АТБ» створює нові стандарти торгівлі

Інші напрямки інвестицій у розвиток компанії для пересічного покупця не такі помітні, як зміна дизайну. Приміром,  Група компаній «АТБ» володіє однією з найбільших в Україні логістичних інфраструктур з восьми сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії А загальною площею 150 тис. кв. м. Керування складами здійснюють за допомогою інформаційної системи (WMS), системи управління двором (YMS), а також передових технологій контролю якості обробки товару, які забезпечують комплексне вирішення завдань автоматизації управління складськими процесами. Вони дозволяють знизити вартість обробки товару та його доставки, підвищити контроль над виконанням складських операцій і обмежити вплив людського фактора на процеси складської логістики.

«АТБ» створює нові стандарти торгівлі

Не менше уваги компанія приділяє процесам підготовки персоналу. «АТБ» має власні учбові центри, які щорічно проводять підготовку тисяч кваліфікованих працівників. Загалом у мережі працює понад 50 тисяч осіб.  Усі вони пройшли відповідне навчання, а сьогодні впроваджують найвищі світові стандарти торгівлі в роботу магазинів «АТБ». Такий системний підхід є запорукою довіри покупців до мережі. Ба більше – саме на цю компанію доводиться рівнятися й іншим торговельним підприємствам, оскільки ті стандарти, які впроваджує «АТБ», згодом стають нормою для сучасного українського споживача.


Переглядів: 5830
Поширень: 0