Екскурсія "Цілодобовою вартою": як влаштована робота відділу (цікаві історії звернень)

У «Цілодобовій варті» робота триває щодня й щоночі. Вінничани звертаються сюди щодо роботи комунальної сфери, коли їх щось турбує або потребують консультації чи поради. Один із тих, хто відповідає за швидкість реагування на такі звернення та безперервність комунікації із 37 підприємствами громади – Іван Курпель. У відділі оперативного реагування «Цілодобова варта» він працює вже 21 рік. Пройшов щаблі: від спеціаліста II категорії до заступника начальника, - повідомляє міська рада. 

На запитання, у чому секрет довіри жителів до служби та її диспетчерів, – відповідає просто: «У людяності кожного та відданості справі». На його думку, ці якості – першопричина прихильності, а вже потім йдуть різноманітні електронні сервіси, за допомогою яких кожен у разі потреби може звернутися до «Цілодобової варти» в будь-який час – навіть в екстремальних ситуаціях. Це, зокрема і голосова пошта Геопорталу, і Онлайн-чат, яким дуже зручно користуватися людям із порушеннями слуху, і звичайно – гаряча телефонна лінія.

Робоче місце Івана Павловича нагадує штурманський місток, де він є і стратегом, і практиком. Іван використовує свій попередній досвід, отриманий під час роботи майстром у ЖЕКу, щоб ефективно керувати справами. На моніторах комп'ютерів Івану Курпелю надходить інформація, де білим кольором позначені заплановані роботи, жовтим – роботи, що взяті до виконання, і зеленим – ті, які вже виконані.

«Це єдина база даних, в якій працюють практично 37 підприємств міста. Тобто, якщо ми реєструємо звернення, відправляємо його в базу. Воно в системі онлайн з’являється у виконавця. Це може бути управляюча компанія або міські електромережі, теплопостачальні організації, Водоканал, ВінницяЗеленбуд, газовщики, ліфтовики… Відповідно до цього підприємства планують свої роботи, – розповідає Іван Павлович. – На мій погляд це взагалі прекрасно, тому що нам не треба телефонувати, перепитувати: «Хто робить? Що робить?» Без такої системи ми не змогли б фіксувати по 260, а то й 280 звернень на добу та приймати до 1000 дзвінків. Ми б фізично цього б не встигли».

За його словами, інтенсивність звернень варіюється в залежності від сезону. Зазвичай вони зростають, коли люди повертаються із дач – особливо ближче до осені та на початку навчального року, а також з приходом холодів.

«У принципі всі зміни в місті проходять через нас. Прикладом, реорганізація транспортної системи чи запровадження електронного запису у дитячі садочки. Спочатку все це викликало несприйняття. Було чимало дзвінків. Ковід – знову ж таки, – пригадує Іван Павлович. – Немає таких питань, які б нас не стосувались. Зокрема, на початку повномасштабного вторгнення одним із найнагальніших було розселення вимушених переселенців. Нашим завданням було комунікувати із пунктами тимчасового розміщення людей та звіряти скільки є вільних місць для влаштування людей на ночліг чи більш тривале проживання».

З цього моменту Іван Павлович розповідає про нагальне питання, яке стосується літніх людей. Багато з них використовують кнопкові телефони, які не мають доступу до Інтернету, тому, коли вони потребують поради або допомоги, зазвичай звертаються до "Цілодобової варти".

«Ось сьогодні зранку мені зателефонував чоловік із проханням знайти телефон та адресу нотаріальної контори. В принципі в мене такої інформації немає, але інтернет знає все, тому таким людям ми допомагаємо, не відмовляємо нікому. Для молоді це не складає труднощів, вони запросто за дві секунди знаходять все, що їм потрібна, а ось для старшого покоління – це проблема… – ділиться Іван Курпель. – До речі, під кінець кожного місяця в нас цілий потік дзвінків під загальною назвою «Я не можу передати показники лічильника». Знаєте, бабці та дідусі здебільшого не хочуть турбувати із таких питань своїх дітей та онуків. Вони по три доби сидять та накручують телефони, а додзвонитися не можуть. Звичайно і в таких ситуаціях ми допомагаємо, даємо покрокову інструкцію або в крайньому випадку передаємо показники самі, хоча це й не входить в наші обов’язки. Потім люди дякують… Але хочеться, щоб і діти були більш уважнішими до життя своїх батьків».

Це одне з найцікавіших запитань, яке Івану Павловичу довелося почути під час його роботи у "Цілодобовій варті". Його поставила жителька Старого міста, і відповідь на це запитання викликала зрозумілу реакцію. Крім того, був випадок з чоловіком у ліфті, який застряг і не міг пояснити своє місцезнаходження.

«На моє запитання бідолаха відповідав приблизно так: «Прийшов до товариша. Він живе тут, якщо повернути направо, а потім трішки наліво і піднятися на 5-й поверх». Лише після наших інструкцій, чоловік зміг докричатися до мешканців будинку, дізнатися адресу, на яку ми викликали ліфтову службу», – сміється Іван Павлович.

Але, за його словами, частіше надходять серйозні питання, які потребують відповідного реагування.

«На це не шкодуємо ні часу, ні сил. Коли треба, то усі виходимо у вихідні. Робимо все, щоб допомогти людям», – зауважує Іван Павлович.

Роботу Іван Курпель найбільше цінує за можливість відчувати себе потрібним.

«Цілодобова варта» – все одно, що дружна сім’я і це, між іншим, завдяки нашій керівниці Антоніні Янківні Іващук. Вона строга, але справедлива, – замислюється Іван Павлович.– Тут потрібно бути дипломатом, адже скільки людей, стільки ж характерів. Можу сказати, що мені з колективом поталанило, всі легкі на підйом. Кинули клич – раз-два взялися разом. Ми все робимо спільно, ми всі одна злагоджена команда. Мова не лише про окремий колектив, а про всіх вінничан – ми всі і є ця команда».



Переглядів: 673
Поширень: 0