Що робити військовим, які не отримували 100 тис. грн під час лікування у стаціонарі?

Правовий навігатор для військових, ветеранів та їхніх родин, створений командою правозахисного центру “Принцип”, надав роз’яснення, що робити військовим, яким не виплачували 100 тисяч гривень за період перебування на стаціонарному лікуванні.

Відповідні інструкції правозахисники оприлюднили у соцмережах.

“Якщо ви перебуваєте на стаціонарному лікуванні після поранення (травми, контузії, каліцтва), повʼязаного з захистом Батьківщини, ви маєте отримувати 100 тис грн”, — відзначили правозахисники.

Якщо військові їх не отримували, то спочатку їм варто звернутися до своєї військової частини, щоб зрозуміти причину припинення виплат, йдеться у роз’ясненні.

Для цього потрібно подати рапорт та додати до нього такі документи:

  • виписний епікриз (копія);
  • довідку ВЛК (копія);
  • довідку про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва) (копія);
  • виписки з банківського рахунку (копії);
  • довідку за реквізитами банківського рахунку.
“У рапорті вкажіть адресу, за якою ви хочете отримати письмову відповідь. Це потрібно для того, щоб у разі відмови виплатити кошти, ви мали можливість оскаржити її у суді”, — наголошують правозахисники.

Офіційно існують такі методи оскарження дій командира:

З усною скаргою можна звернутися на гарячі лінії Міноборони: 0-800-500-442, 0-800-500-410, 044-454-44-99. Там звернення зареєструють і нададуть йому номер, за яким його можна буде відстежувати.

Також можна написати офіційне письмове звернення:

  • до командування, якому підпорядковується військова частина;
  • до Міноборони: 03168, місто Київ, просп. Повітрофлотський, буд. 6, або на електронну адресу: [email protected], [email protected], [email protected];
  • до ВСП: [email protected];
  • до Уповноваженого ВРУ з прав людини: [email protected], адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8.

Для уточнювальних запитань правозахисники радять звернутися до їхньго чат-боту за лінком у профілі.



Переглядів: 634
Поширень: 0