У вінницькому Офісі підприємця отримали перші консультації

У Вінниці розпочалося консультування представників бізнесу у новоствореному Офісі підприємця. Під час першого робочого дня центру консультації до нього звернулися троє суб'єктів господарювання, які заздалегідь записалися. Крім них, інші підприємці також отримували інформаційну підтримку в порядку живої черги.

Під час особистих зустрічей представники департаменту економіки і інвестицій Вінницької міської ради надавали підприємцям інформацію про наявні фінансові інструменти підтримки бізнесу, можливості отримання грантів для розвитку та розширення економічної діяльності. Одним із клієнтів, який сьогодні отримав вичерпну інформацію, став вінницький підприємець Михайло Ганчук.

«Вінницька міська рада має багато інструментів підтримки, тому потрібно, щоб про них більше дізнавалися. Сьогодні я почув про компенсацію за новостворені робочі місця, думаю, ми скористаємося цією можливістю. Оскільки до нас часто звертаються підприємці, які хочуть встановити сонячні електростанції на своїх потужностях, мені було важливо дізнатися про умови та тонкощі Порядку часткової компенсації витрат на придбання обладнання для виробництва електроенергії з відновлюваних джерел енергії , – розповів Михайло Ганчук. – Зараз для всіх нас дуже важлива перемога у війні. Для цього нам потрібна зброя, боєприпаси, техніка, а це все – гроші. Звісно, союзники нам допомагають, але цього недостатньо. Потрібно розуміти, звідки беруться кошти. В першу чергу, це податки підприємців».

Максим Мартьянов, директор департаменту економіки і інвестицій Вінницької міської ради, зауважив, що ініціатива щодо створення Офісу підприємця виникла за підтримки міського голови Сергія Моргунова на прохання представників бізнесу, яке вони висловили під час спільної наради з главою місцевої громади. Відразу після оголошення про запуск цього консультаційного центру багато суб'єктів господарювання вирішили зареєструватися на прийом.

«В Офісі підприємця можна отримати відповіді на питання щодо фінансових інструментів підтримки бізнесу, земельних ресурсів, комунального майна, архітектури, містобудування, благоустрою, торгівлі та архітектурно–будівельного контролю. Сьогодні, наприклад, всі клієнти, які звернулися до нашого центру, цікавилися питаннями підтримки бізнесу. Сподіваємося, ми надали повну інформацію, яка допоможе їм в подальшому працювати ще ефективніше», – сказав Максим Мартьянов.

Нагадаємо, Офіс підприємця розташований у приміщенні центрального відділення Прозорого офісу за адресою: вул. Соборна, 59, 1-й поверх, кімната 1.

Записатися на прийом можна за номером: 65-50-50, (067) 000 266 1, (073) 000 266 1, або зателефонувавши на рецепцію територіального відділення: ЦНАП відділення "Центр": 65-55-05.

Графік прийому:

1-й понеділок з 15.00-16.00,

2-й понеділок з 09.00-10.00,

3-й понеділок з 09.00-10.00,

4-й понеділок з 15.00-16.00,

5-й понеділок з 09.00-10.00.

Джерело: ВМР



Переглядів: 638
Поширень: 0