У Вінниці молодь дискутувала про штучний інтелект

Напередодні, 10 квітня, відбулось чергове засідання клубу соціально-правових дебатів, які проводить Служба у справах дітей ВМР. У дискусії брали участь студенти двох навчальних закладів: Вінницького транспортного фахового коледжу та коледжу Національного університету харчових технологій. Тема заходу – штучний інтелект: за чи проти.

Дебати пройшли в освітньому хабі Вінницького педуніверситету, з яким Служба у справах дітей ВМР уклала меморандум про співпрацю. 

«Тему для дебатів Служба у справах дітей, коли готується до дебатів, обирає спільно зі дітьми. Це ті теми, які в першу чергу, цікавлять та турбують їх. Тоді студенти більш емоційні, більш відверті, та дебати загалом проходять ефективніше. Складність в тому, що команди, коли готуються, повинні підготувати аргументи як за, так і проти. Це сприяє всебічному розвитку. А те, яку позицію вони обстоюватимуть під час виступів, вирішує жеребкування», – зазначає організаторка дебатів, начальниця відділу превентивної роботи Служби у справах дітей Людмила Марценюк.

Як зазначають самі учасники дебатів, до виступів готувалися протягом тижня, вивчаючи інформацію, та підбираючи аргументи.

«Ми вперше на справжніх дебатах, раніше тільки тренувалися. Очікуємо сьогодні набути нові знання, навички, отримання позитивних емоцій, вдосконалити ораторські навички. Намагаємося також зменшити своє хвилювання від публічного виступу», – говорить студентка коледжу НУХТ Лілія Галинська.

 

Були й досвідчені учасники дебатів, серед яких студентки фахового транспортного коледжу. Вони брали участь в регіональних дебатах та на бліцформатах та грали з іншими навчальними закладами.

«Мені подобається брати участь в дебатах, бо тут можна відкритися як особистість, познайомитися з іншими людьми, набути навички у сфері комунікації. Тема сьогоднішніх дебатів, на мій погляд, дуже актуальна. Цікаво бути висловитися та почути думки опонентів», – говорить Діана Мотрунчик.

Під час дебатів учасники висловлювали свої аргументи, ставили запитання опонентам, розмірковували про ризики штучного інтелекту та користь від нього. За часом слідкував таймкіпер. А оцінювали виступи команд судді.

Як зазначили судді, обидві команди продемонстрували гарні якості, наводили вагомі аргументи, ставили гострі запитання та надавали переконливі відповіді. Команда коледжу НУХТ перемогла з невеликим відривом.

Джерело: ВМР



Переглядів: 642
Поширень: 0