Правоохоронці повідомляють про збільшення випадків шахрайства, коли зловмисники телефонують нібито від імені служби безпеки банківської установи. Під час таких дзвінків шахраї просять повідомити СVV-код банківської картки чи інші особисті дані, які дозволяють їм отримати доступ до коштів жертви.
Нещодавно до поліції звернувся чоловік та повідомив, що втратив свої кошти, через те що його ошукав шахрай, який представився працівником банку. Аферист повідомив чоловіку, що його картка заблокована, а для її нібито розблокування необхідно надати певні дані. Під час розмови чоловік передав конфіденційну інформацію й у такий спосіб зловмисник заволодів коштами потерпілого у сумі майже 25 000 грн.
Правоохоронці застерігають: якщо вам надійшов подібний телефонний дзвінок, негайно припиніть розмову та зверніться на гарячу лінію вашого банку. Пам’ятайте: справжні працівники банківських установ ніколи не просять надати таку інформацію.
Тож поліцейські просять бути пильними у спілкуванні з незнайомцями та не передавати будь-які секретні фінансові дані та коди. Будьте обачними та подбайте про власну фінансову безпеку!
Джерело: ВМР