Українці зможуть забути про спам-дзвінки: що зміниться найближчим часом

Міністерство цифрової трансформації запускає нові механізми боротьби зі спам-дзвінками, нав’язливою рекламою та телефонним шахрайством. У співпраці з мобільними операторами вже розроблено технічні інструменти, які дозволять автоматично блокувати підозрілі виклики. Нововведення впроваджуватимуть поетапно, щоб надати операторам час на необхідні технічні доопрацювання.

Про це інформує My Vin, посилаючись на допис Михайла Федорова.

Як працюватиме система

Відтепер бізнес, що здійснює дзвінки клієнтам, зобов’язаний укласти договір з мобільним оператором і зареєструвати номери, з яких буде відбуватись зв’язок. Якщо компанія цього не зробить — її номери можуть бути автоматично заблоковані системою як потенційне джерело спаму або шахрайства.

Читайте також

Вінниця впроваджує новітню технологію для точнішої діагностики порушень ритму серця: подробиці

Також користувачі отримають змогу самостійно звертатися до свого оператора з проханням заблокувати номер, з якого було здійснено спам-дзвінок.

Інші важливі нововведення:

  • Контроль витрат і послуг: в особистому кабінеті абонента тепер можна не лише переглядати витрати, а й самостійно вимикати контент-послуги без необхідності звернення до оператора.
  • Реальна швидкість інтернету — під контролем: мобільні оператори зобов’язані вказувати швидкість інтернету в договорі. Якщо зазначено 100 Мбіт/с, а фактично ви отримуєте лише 40 — це вважається порушенням. У такому разі можна подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.
  • Підтримка у зоні бойових дій: користувачі не втратять зв’язку через несплату послуг, а їхні SIM-картки не блокуватимуть за несплату. До того ж під час першого входу в мережу надається безоплатний пакет зв’язку.

Читайте також:

Тепло, турбота і віра в майбутнє: у «ЯМаріуполь.Родина» відбулася зустріч із мерами міст

У Бершаді врятували лелеченя, яке випало з гнізда: історія з добрим фіналом



Переглядів: 212
Поширень: 0