Вінницький стенд став одним з найвідвідуваніших на міжнародній туристичній виставці у Києві

У Києві триває 25 ювілейна Міжнародна туристична виставка «UITT: Україна – подорожі та туризм». Щороку ця подія дає змогу туристичним компаніям та регіонам України представити свої туристичні пропозиції та бренди, щоб привабити гостей з інших міст і країн. Частиною масштабного дійства цього року стали Вінниця та Вінниччина. Представники нашого міста показують свою гостинністю, сувеніри, частують відвідувачів смаколиками та співають веснянки.

Вінничани представляють гостям Міжнародної туристичної виставки «UITT: Україна – подорожі та туризм» новий туристичний продукт, який демонструє, що Вінниця та Вінницька область – це ідеальне місце для нових подорожей, де кожен може відчути нові емоції та сформувати нові ідеї. Експозиція вінницького стенду розповідає відвідувачам про захопливу історію, традиції та гастро-культуру, видатних людей, цікаві події та фестивалі. 

Вінниця постала на виставці, як місто, яке варто побачити на власні очі, а особливо навесні. Саме тому на вінницькому стенді ожила атмосфера занурення у місце весняного натхнення. Центром експозиції є квітуча яблуня, яка вже встигла стати чи не найулюбленішою фотозоною відвідувачів виставки.

Вінницький стенд став одним з найвідвідуваніших на міжнародній туристичній виставці у Києві

«Для нас дуже важливо бути на головній туристичній події України. Адже це чудовий майданчик для промоції туристичного продукту, обміну досвідом, налагодження співпраці з партнерами. Хочу сказати, що експозиція Вінниці стала однією із найвідвідуваніших на виставці цього року. Ми отримали безліч позитивних відгуків від відвідувачів про нашу презентацію та місто. Тепер готуємося приймати гостей у Вінниці", - прокоментувала участь у виставці директор департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Галина Малець.  

За перші два дні виставки стенд Вінниці й Вінниччини на Міжнародній туристичній виставці «UITT: Україна – подорожі та туризм» відвідали понад дві тисячі учасників: туристів, журналістів, операторів, перевізників та представників індустрії гостинності, які цікавилися можливостями відпочинкового, подієвого, активного, екологічного та культурного туризму.

Вінницький стенд став одним з найвідвідуваніших на міжнародній туристичній виставці у Києві

Подивитися Вінницьку експозицію приходили також  заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Михайло Тітарчук, директор департаменту туризму та курортів Міністерства екологічного розвитку та торгівлі Оксана Сердюк, перший заступник голови комітету Верховної Ради України з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму Микола Величкович, президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга, колеги з понад 30 українських міст і регіонів.

На стенді департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, презентував нову промо-кампанію «VisitVinnytsia: нові емоції, нові ідеї, нові подорожі», що включає туристичний каталог, календар фестивалів та свят у 2019 році, сувенірні листівки, магніти й наліпки. Також відвідувачі мали змогу виграти у вікторині солодкі (мармелад і повидло) та гіркі (гірчицю і хрін) гастрономічні призи з Вінниці. Найбільший успіх викликали частування безлічі цікавих смаколиків з яблук - гострого супу від Клубу подільської кухні, натурального соку, мармеладів. Своїми виступами тішили численну аудиторію українців та іноземців етномайстерня «Коло» та гурт «Мокоша».

Вінницький стенд став одним з найвідвідуваніших на міжнародній туристичній виставці у Києві

За проміжними підсумками стенд Вінниці й регіону більшість учасників визнали одним із найцікавіших та найкреативніших у рамках Ukrainian Hospitality Days.



Переглядів: 4695
Поширень: 0