За останні два тижні, у зв’язку із запровадженням ряду карантинних заходів, значно збільшилась кількість дзвінків до відділу «Цілодобова варта». Раніше за добу оператори приймали 1000-1200 звернень, зараз – близько 2 000. Більшість з них стосується питань, пов’язаних з карантином. Через таке навантаженням на багатоканальну телефонну лінію, вінничанам радять не лише телефонувати на номер 15-60, а й зв’язуватись з операторами за допомогою онлайн-чату.
«Зараз за добу оператори відділу мають подвійне навантаження. Дуже багато вінничан хочуть отримати додаткову інформацію, або висловити свої думки з приводу введення карантинних заходів. Лише 30 % дзвінків стосуються комунальної, соціальної та інших сфер», – розповіла начальниця відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Антоніна Іващук.
Крім багатоканального номера 15-60 на «Цілодобову варту» (мобільний номер 0800 60-15-60) можна телефонувати за номером 59-50-39.
«Ми розуміємо, що багато вінничан не можуть додзвонитись через перевантаження телефонних ліній. Адже працівники постійно консультують мешканців міста. Тому ми радимо людям, які користуються інтернетом, писати в чат «Цілодобової варти» на офіційному сайті Вінницької міської ради, і оператор, коли завершить телефонну розмову, обов’язково дасть відповідь на питання», – зазначила Антоніна Іващук.
Також нагадуємо, що два тижні тому на «Цілодобовій варті» запустили «гарячу лінію» для тих вінничан, які повернулись з країн, де зафіксовано спалах COVID-19. За номером телефону «Цілодобової варти» 15-60 можна отримати фахову консультацію медика щодо коронавірусу з 9:00 до 18:00 години. Наразі за день таких дзвінків надходить до 10.