З жовтня Пенсійний фонд України припинив, а Міністерство доходів і зборів розпочало адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Щоб забезпечити сприятливі умови подання звітності тим платникам, які звітують в електронному вигляді, Міністерство доходів і зборів України надало перелік безкоштовних програмних забезпечень, а саме:

Програмне забезпечення для формування, підписання та подання звітності «М.Е.Dос» http://me-doc.com.ua;

АРМ «Єдиний внесок» (тільки для формування звітності) http://www.pfu.gov.ua;

Підписання звітності сформованої засобами АРМу «Єдиний внесок» можливо в ПО «М.Е.Dос» http://me-doc.com.ua

Програмне забезпечення для формування та подання звітності «іFin Zvit» http://zvit.ifin.ua.

Скориставшись цими on-line сервісами, платники єдиного соцвнеску при формуванні та підписанні звітності можуть використовувати безкоштовні ключі, видані Акредитованим центром сертифікації ключів. Нагадаємо, що на Вінниччині пункти Центру діють при Вінницькій, Жмеринській та Крижопільській ОДПІ.



Переглядів: 3601
Поширень: 0