Саме стільки платників податків області звернулись на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів України „Пульс” впродовж січня-червня 2014 року. При цьому 14 із них або 31,1% зробили це анонімно.
Як зазначають у секторі обслуговування платників податків ГУ Міндоходів у Вінницькій області, понад 35,5% із них або 16 звернень стосувались подання звітності та реєстрації накладних. Із роботою органів Міндоходів та Центрів обслуговування платників були пов’язані 13 та 9 звернень відповідно. У 5 зверненнях піднімалось питання перевірок суб’єктів господарювання.
Щодо корупційних дій, то за І півріччя від вінничан надійшло 2 звернення. Зауважимо, що ці запити не отримали підтвердження.
За статистикою лідерами серед користувачів „Пульсу” були платники Вінницької ОДПІ – 28 звернень або 62,2 % від загальної кількості. Від жмеринчан надійшло 6 звернень або 13,3%. По 3 звернення (6,7%) надійшло від платників Бершадської та Козятинської ОДПІ. По 1 зверненню (2,2%) – Крижопільської та Хмільницької ОДПІ.
Усі звернення вінничан були розглянуті, а відповіді на них надані вчасно.