Загалом з початку 2014 року у відділі реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів у Вінницькій області зареєстровано близько 12 тисяч користувачів електронного цифрового підпису. Про це говорить в.о. начальника ГУ Міндоходів у Вінницькій області Мирослав Продан. Більшість із них – це ті, хто перебувають на обліку у Вінницькій та Жмеринській ОДПІ. На них припадає понад 26 та майже 25 відсотків із загальної кількості.
Посадовець констатує зростання попиту на „електронні ключі”. Так минулоріч до трьох пунктів реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів, які діють при Вінницькій, Жмеринській та Крижопільській ОДПІ, щодня приходило близько 100 користувачів. У звітному році ця цифра зросла на чверть та сягнула близько 125 осіб.
Пов’язує це Мирослав Продан, у першу чергу, із збільшенням електронних сервісів і можливістю використання електронного цифрового підпису не тільки для подання податкової звітності та оформлення митних декларацій. Наразі за наявності електронного цифрового підпису в режимі он-лайн можна звітувати ще й до Пенсійного фонду та органів державної статистики. Підприємці мають змогу вести книгу обліку доходів та витрат в електронному вигляді, з якої за допомогою „електронного ключа” автоматично формують та направляють до органів Міндоходів податкову звітність..
Відтак, очільник міндоходівців Вінниччини ще раз наголошує на тому, що послуги електронного цифрового підпису – зручний та сучасний спосіб не тільки для спрощення документообігу у суб’єктів підприємницької діяльності, але й шанс застрахувати свою інтелектуальну власність будь-якому користувачу електронної пошти.
Додамо, з бланками документів, зразками їх заповнення, переліком необхідних для реєстрації документів і подальшого отримання безкоштовного ключа кожен платник податків може отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua.