На педагогічній конференції 28 серпня обговорили нововведення в навчальному році. Вже традиційно з освітянами міста на цій зустрічі спілкувалися Вінницький міський голова Володимир Гройсман, директор департаменту освіти і науки Вінницької ОДА Ігор Івасюк, голова Вінницької міської організації профспілки педагогічних працівників Петро Соловей.

Під час обговорення питання про початок вивчення інформатики у 2-х та 5-х класах відомий вінницький учитель фізико-математичної гімназії №17 Юрій Пасіхов поділився своїми думками з приводу того, як варто впроваджувати цей предмет у наших школах. Він зазначив, що труднощі полягають в тому, що не всі вчителі початкових класів володіють знаннями з інформатики. А вчителям саме цього предмету важко викладати маленьким дітям. Тому у гімназії №17 вирішили практикувати вивчення інформатики по підгрупах, при чому розклад буде формуватись таким чином, щоб на уроці були присутні і вчитель інформатики, і вчитель початкових класів, який зможе почерпнути для себе корисну інформацію. Окрім цього Юрій Пасіхов відзначив гарну якість підручників з інформатики для наймолодших школярів, а також підняв питання, що Вінниці потрібно ще кілька шкіл, де буде поглиблено вивчатись математика та інформатика з основами програмування. На думку Юрія Пасіхова, діти з такими вміннями та знаннями надзвичайно потрібні у вишах та, відповідно, у IT-компаніях.

На конференції також мова йшла про реалізацію нових проектів та продовження тих, які були започатковані раніше. Так у новому ДНЗ №7, який торік запрацював на «Поділлі», успішно діє Центр раннього розвитку дитини. Завідуюча садка Олена Просєкова розповіла, що у центрі займається 115 дітей. Вони вивчають іноземну мову, розвивають свої творчі здібності, проявляють таланти та займаються фізичним розвитком. Ця робота продовжиться і в новому навчальному році. А міський голова Володимир Гройсман відзначив, що таку практику потрібно поширювати й на інші мікрорайони міста, адже батьки зацікавлені у таких центрах. «Дуже позитивним є те, що створено Центр раннього розвитку дитини. Те, що створювалось раніше в приватних закладах, іноді не дуже професійними людьми, сьогодні створюється на базі якісної дошкільної освіти. Я думаю, що цей напрямок потрібно більше розвивати, і робити його більш розгалуженим по місту», - зазначив Володимир Гройсман.

Буде у цьому навчальному році реалізовуватись й новий соціальний проект «Є контакт». Цю ідею вінницькі фахівці запозичили у швейцарського міста Цюріх. Суть проекту полягає у тому, що у чотирьох вінницьких школах (№30, 10, 23 та 27) будуть працювати незалежні соціальні консультанти. Ці люди будуть допомагати вирішувати проблемні ситуації, налагоджувати взаємовідносини між дітьми, вчителями та батьками тощо.

А про роботу галузі освіти в цілому та завдання на новий навчальний рік досить детально розповів директор департаменту освіти міської ради Володимир Буняк. Він повідомив, що у новому році буде продовжуватись робота по підвищенню якості освіти та вдосконаленню мережі навчальних закладів. «Загальноосвітні заклади міста цілком довели свою здатність навчати обдарованих дітей. Про це свідчать показники участі навчальних закладів у олімпіадному русі у 2012-2013 навчальному році, - зазначив Володимир Буняк. – Але разом з тим усім нам потрібно сконцентрувати увагу на якісному контролі навчально-виховного процесу, забезпечити профільність у старшій школі, посилити роботу з обдарованою молоддю, впроваджувати інноваційні методики та технології в навчально-виховний процес та надавати додаткові освітні послуги».

Виступив перед освітянами і директор департаменту освіти і науки Вінницької ОДА Ігор Івасюк, який навів статистичні дані по якості вивчення базових предметів. А підвів риску на конференції Вінницький міський голова Володимир Гройсман. Він зупинився на кількох основних моментах в питанні шкільної та дошкільної освіти міста. Зокрема мер Вінниці звернув увагу на те, що рівень освіти в усіх школах міста має бути однаковим, принаймні по базових предметах. «Я вважаю, що це питання ми можемо вирішити. Потрібно ліквідувати цю проблему: по базових дисциплінах в різних школах різний рівень знань. З цим потрібно працювати. І департамент освіти має відіграти ключову роль у цьому питанні – з’ясувати, де є проблема, і її вирішити, - говорить Володимир Гройсман. – 11 років в дитини є лише один раз, і за цей час ми маємо дати їй все те, що зробить її успішною. Щоб дитина не відчувала брак знань як під час навчання у вищих навчальних закладах, так і в своєму житті. За що ми з вами несемо відповідальність».

Іще одне питання, на якому зупинився міський голова, стосувалось перевантаження шкіл. «Я розумію, що є популярні школи, які демонструють високий рівень знань. Але їхнє перевантаження з часом призведе до погіршення якості освіти. Тому потрібно якісно підійти до того, щоб збалансувати потужності шкіл, зберегти у них якість навчання», - зазначив Володимир Гройсман. У цьому ж контексті міський голова пояснив освітянам причини і мету перерозподілу учнів шкіл № 1, 25 та 10 .

Завершилась педагогічна конференція привітаннями ювілярів, окремих вчителів, колективів шкіл та дитячих садків із перемогами у конкурсах різних рівнів. Окрім цього присутні привітали із призначенням на посаду директора загальноосвітньої школи №20 Володимира Малініна, історика за фахом, депутата міської ради.



Переглядів: 4579
Поширень: 0