У минулому році до відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» по всіх каналах зв’язку надійшло 208 861 дзвінок. Серед них були не лише скарги та пропозиції, а й чимало подяк. Наприклад, за минулий рік щодо роботи лікувальних закладів надійшло більше 200 подяк окремим лікарям та колективам. Були позитивні відгуки про діяльність навчальних закладів міста.

Протягом 2013 року зареєстровано 80 133 звернення. З них 38 знаходяться на контролі через те, що їх виконання потребує відповідних погодних умов та додаткових капіталовкладень. Їх реалізація запланована вже на поточний рік.

Звернення, які надходять до відділу, реєструються у єдиній базі даних, до якої підключені всі підприємства, що надають послуги у Вінниці. Доступ до бази даних мають департаменти міської ради, які, спільно з працівниками «Цілодобової варти» контролюють виконання робіт.

«Люди можуть зв’язуватися з операторами «Цілодобової варти» по різних каналах. Так, на «Мапу звернень громадян» протягом 2013 року надійшло 390 звернень (у 2012 році – 521). З кінця квітня минулого року на офіційному сайті Вінницької міської ради розпочав роботу он-лайн чат для спілкування із операторами «Цілодобової варти» в реальному часі. Завдяки такій прогресивній формі спілкування з операторами можуть спілкуватися люди з вадами слуху та мовлення», – каже заступник начальника відділу «Цілодобова варта» Іван Курпель.

З моменту створення чату через цей канал зв’язку було зафіксовано майже 760 активних діалогів. Здебільшого люди цікавилися роботою житлового господарства, комунального господарства та благоустрою, закладів освіти, охорони здоров’я, громадського транспорту, причинами аварійних відключень електроенергії тощо.

Для покращення зв\'язку з операторами «Цілодобової варти», в тому числі й з мобільних телефонів, з початку грудня у відділі додатково запрацювали три лінії телефонного зв’язку: 65-15-60, 60-15-60 та (0800)601560.



Переглядів: 4457
Поширень: 0