У 2014 році оператори відділу «Цілодобова варта» прийняли понад 202 тисячі дзвінків від вінничан. Спільно з підприємствами, які надають послуги мешканцям, було зареєстровано понад 71 тисячу звернень.​ Понад 50 % усіх звернень стосувалися питань житлово-комунального господарства.

Торік до відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» по всіх каналах зв’язку надійшло 202 228 дзвінків, що на 3,2 % менше, ніж у 2013-му. З них 71498 офіційно зареєстровані як звернення, що на 8635 менше, ніж в попередньому році, і складає 10,8 % від усіх дзвінків. За словами начальника відділу оперативного реагування Антоніни Іващук, у програмі електронного документообігу «DocsVision» зареєстровано лише 211 звернення, тобто більшість питань вирішуються в оперативному порядку.

«Звернення, що надходять до нашого відділу, реєструються у єдиній базі даних, до якої підключені всі підприємства, що надають послуги у Вінниці. Доступ до бази даних мають департаменти міської ради, які спільно з працівниками «Цілодобової варти» контролюють виконання робіт, - розповідає Антоніна Іващук. – Найбільше звернень надходить на адресу департаменту житлового господарства, ЖЕКів, Аварійно-диспетчерської служби. Таких звернень минулого року надійшло 41676».

До організацій, які обслуговують ліфти («Віниицяміськліфт», «Вінницяліфт», «Рембудмонтаж» та «Інвар»), торік надійшло 1989 звернень, що на 661 звернення менше, ніж у 2013 році. По Вінницьких міських електромережах зареєстровано 5795 звернень, у 2013-му – 7212. Зареєстровано біля 1300 звернень і щодо роботи громадського транспорту. Всі вони опрацьовувались департаментом енергетики, транспорту і зв’язку та спільно з КП «Вінницька транспортна компанія» і приватними перевізниками вживались відповідні заходи.

Окрім як напряму зателефонувати на «Цілодобову варту» за звичним номером 15-60, вінничани мають можливість звернутися і через «Мапу звернень громадян», яка розташована на офіційному сайті міської ради. Протягом 2014 року через цей електронний додаток надійшло 241 звернення. Всі вони були зареєстровані в програмі електронного документообігу «DoсsVision» та базі даних «Диспетчер».

Ще один спосіб отримати інформацію та звернутися до органів влади – он-лайн чат з операторами «Цілодобової варти». Торік в чаті на офіційному сайті Вінницької міської ради проведено 1353 спілкування, 877 з них – активних діалогів (в 2013 році – 759).

На адресу відділу оперативного реагування телефонують вінничани і з подяками. Так, у минулому році «Цілодобова варта» отримала майже сотню подяк, як на адресу окремих працівників відділу, так і загалом на його роботу.



Переглядів: 3741
Поширень: 0