З 16 жовтня у територіальних Прозорих офісах по проспекту Космонавтів, 30 та вулиці Островського, 85 розпочато реєстрацію вимушених переселенців з тимчасово окупованих територій та районів АТО на призначення адресної державної допомоги для покриття витрат на проживання. У Прозорих офісах ставитимуть на облік тільки осіб, які проживають після переїзду на території міста. Грошова допомога призначатиметься з дня звернення та виплачуватиметься протягом не більше шести місяців та в сумі максимум 2,4 тис. на родину.
Відповідно до нещодавно прийнятих постанов Кабінету Міністрів, люди з тимчасово окупованих територій України та районів проведення антитерористичної операції можуть пройти реєстрацію за місцем фактичного проживання та мають право на отримання адресної державної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
З 16 жовтня розпочався процес реєстрації вимушених переселенців, які переїхали саме до Вінниці. Люди можуть звертатись до двох центрах «Прозорий офіс» (вул. вул. Космонавтів, 30 та вул. Островського, 85). Грошова допомога призначається з дня звернення та виплачується терміном не більше ніж шість місяців.
Надається вона у розмірі 884 гривень на одну особу (члена сім\'ї) для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) та 442 гривні для працездатних. Загальна сума допомоги на сім\'ю не може перевищувати 2 400 гривень. Кошти перераховуються органом соціального захисту населення на особовий рахунок заявника в установі банку.
Людям працездатного віку допомога призначається на два місяці. Для одержання її на наступний період необхідно працевлаштуватися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості. Якщо людина протягом двох місяців не працевлаштувався, розмір допомоги для неї на наступні два місяці зменшується на 50%, а далі - припиняється.
Для отримання довідки про взяття на облік та призначення адресної державної допомоги необхідно подати наступні документи:
- Для громадян України - паспорт або інший документ, що посвідчує особу. У разі втрати або викрадення таких документів, потрібно повідомити про це територіальним підрозділам Державної міграційної служби за місцем перебування, які в одноденний строк видають тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України, іноземця або особу без громадянства.
- Заява встановленого зразка.
- Копія свідоцтва про одруження (з пред’явленням оригіналу).
- Копії свідоцтв про народження дітей (з пред’явленням оригіналу).
- Письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім\'ї від інших членів сім\'ї.
- Згода на обробку персональних даних.
- Рахунок, відкритий на заявника, в установі банку.
Однак грошова допомога не може бути призначеною у разі, коли будь-хто з членів сім’ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення АТО. Також не призначається якщо у володінні сім’ї є два або більше транспортних засобів, що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (автобусів, вантажних та легкових автомобілів). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані чи придбані на пільгових умовах через уповноважені органи, а також транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску. Не можуть допомогу призначити в разі, якщо будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.
Додаткову інформацію можна отримати у територіальних відділеннях ЦАП «Прозорий офіс»:
- ЦАП «Прозорий офіс» «Вишенька» – вул. Космонавтів, 30 (ІІ поверх). Телефон для довідок: 50-83-89
- ЦАП «Прозорий офіс» «Старе місто» - вул. Островського, 85 (І поверх). Телефон для довідок: 50-86-71.
Більш детальна інформація з приводу оформлення державної допомоги за посиланням.