З 16 жовтня у територіальних Прозорих офісах по проспекту Космонавтів, 30 та вулиці Островського, 85 розпочато реєстрацію вимушених переселенців з тимчасово окупованих територій та районів АТО на призначення адресної державної допомоги для покриття витрат на проживання. У Прозорих офісах ставитимуть на облік тільки осіб, які проживають після переїзду на території міста. Грошова допомога призначатиметься з дня звернення та виплачуватиметься протягом не більше шести місяців та в сумі максимум 2,4 тис. на родину.

Відповідно до нещодавно прийнятих постанов Кабінету Міністрів, люди з тимчасово окупованих територій України та районів проведення антитерористичної операції можуть пройти реєстрацію за місцем фактичного проживання та мають право на отримання адресної державної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

З 16 жовтня розпочався процес реєстрації вимушених переселенців, які переїхали саме до Вінниці. Люди можуть звертатись до двох центрах «Прозорий офіс» (вул. вул. Космонавтів, 30 та вул. Островського, 85). Грошова допомога призначається з дня звернення та виплачується терміном не більше ніж шість місяців.

Надається вона у розмірі 884 гривень на одну особу (члена сім\'ї) для непрацездатних осіб (пенсіонери, інваліди, діти) та 442 гривні для працездатних. Загальна сума допомоги на сім\'ю не може перевищувати 2 400 гривень. Кошти перераховуються органом соціального захисту населення на особовий рахунок заявника в установі банку.

Людям працездатного віку допомога призначається на два місяці. Для одержання її на наступний період необхідно працевлаштуватися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості. Якщо людина протягом двох місяців не працевлаштувався, розмір допомоги для неї на наступні два місяці зменшується на 50%, а далі - припиняється.

Для отримання довідки про взяття на облік та призначення адресної державної допомоги необхідно подати наступні документи:

  1. Для громадян України - паспорт або інший документ, що посвідчує особу. У разі втрати або викрадення таких документів, потрібно повідомити про це територіальним підрозділам Державної міграційної служби за місцем перебування, які в одноденний строк видають тимчасове посвідчення, що підтверджує особу громадянина України, іноземця або особу без громадянства.
  2. Заява встановленого зразка.
  3. Копія свідоцтва про одруження (з пред’явленням оригіналу).
  4. Копії свідоцтв про народження дітей (з пред’явленням оригіналу).
  5. Письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім\'ї від інших членів сім\'ї.
  6. Згода на обробку персональних даних.
  7. Рахунок, відкритий на заявника, в установі банку.

Однак грошова допомога не може бути призначеною у разі, коли будь-хто з членів сім’ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах, інших ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення АТО. Також не призначається якщо у володінні сім’ї є два або більше транспортних засобів, що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (автобусів, вантажних та легкових автомобілів). При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані чи придбані на пільгових умовах через уповноважені органи, а також транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації протягом більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску. Не можуть допомогу призначити в разі, якщо будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.

Додаткову інформацію можна отримати у територіальних відділеннях ЦАП «Прозорий офіс»:

  • ЦАП «Прозорий офіс» «Вишенька» – вул. Космонавтів, 30 (ІІ поверх). Телефон для довідок: 50-83-89
  • ЦАП «Прозорий офіс» «Старе місто» - вул. Островського, 85 (І поверх). Телефон для довідок: 50-86-71.

Більш детальна інформація з приводу оформлення державної допомоги за посиланням.



Переглядів: 5041
Поширень: 0