Юлія
Доброго дня, Володимир Борисович! Хочу підтримати скаржника Віталія Валерійовича з питанням №1272 щодо недбалого ставлення до пацієнтів у поліклініці №3. Навідміну від пана Віталія моя сім"я прописана на дільниці, що відноситься до даної поліклініки. Але ставлення від цьго не менш недбале. Сестра перебуває на обліку в центрі зайнятості. Минулого тижня захворіла і пропустила назначену зустріч з інспектором ЦЗ. У таких випадках є обов"язковою наявність справки від лікаря або лікарняний лист. Але наша дільнична після огляду відмовилась навіть зробити запис у медичній картці. Натомість назначила пройти повний медогляд (коли покращає), а вже тоді вона випише справку. Цього тижня сестра пройшла огляд. Але для отримання необхідної справки довелося два дні відстояти в черзі під кабінетом. Я читала, що планується проведення реформ в медицинській галузі. Пропоную почати з того, щоб стврорити у поліклініках щось на кшталт вашого міськвиконкомівського прозорого офісу. Оскільки вже не стає сил терпіти таке ставлення від наших ескулапів.

В. Гройсман
Шановна Юлія, з Вами обов\'язково зв\'яжуться. Дякую за сигнал.