Попереднє питання
Андрій
Привіт! Маю чотири питання-припущення на разі, але взагалі їх уйма.
1). Можливо ліпше купити іноземні тролейбуси, які побували у експлуатації, а ніж модернізувати те, що вже не можливо модернізувати. Розумію, що є певний розпил грошей, але не без того. Як ви ставитесь до купівлі бу тролейбусів?
2). Чи побачимо ми хоча б на ново прокладеній колії вздовж Келецької і Барського шосе ось такий газон?
3). Чому в місті ніхто не ховає дроти під землю, все висить у повітрі. Вигляд-жахливий. Скоро будем жити, як у Непалі. Для привабливості міста потрібно його робити охайним, чи не так? Ми ж європейське місто, а не азіатське?
4). Дуже багато реклами, дивлячись на зйомки міста 10 річної давнини. Не було рекламних тумб, сітілайтів, на розтяжках між тролейбусними лініями, на стовпах... Добиває реклама всіляких клінік, депіляцій волосся, проктологів і іншого калу. Реклама немає ніякої естетичності. Можливо пора з цим боротися? З трамваїв і тролейбусів познімали майже всю рекламу, чим не приклад. P.S.Чекаю на ваші відповіді! І буду дуже вдячний, якщо щось дійсно зміниться.
В. Гройсман
Шановний Андрій! По тролейбусах ми працюємо одночасно в кількох напрямках, в тому числі вивчаємо і можливість поставок тролейбусів з інших країн та міст, які б могли нормально експлуатуватись. Що стосується капітально-відновлювального ремонту тролейбусів силами ТТУ, то однозначно ця програма буде продовжуватись: ми маємо нормальну технічну базу і спеціалістів, здатних це робити. Ремонт передбачає повну заміну всіх агрегатів та салону, встановлення систем опалення, електронного табло і т. д. До кінця цього року буде зроблено такий ремонт на 20 тролейбусах, наступного – іще 40. Відтак, за півтора роки ми зможемо оновити половину усіх тролейбусів, які маємо. Що дасть можливість продовжити їх термін експлуатації до проведення заміни тролейбусів. Що стосується колії, то тільки після завершення її прокладання до Хмельницького шосе, будуть виконуватися роботи по влаштуванню контактної мережі, забезпечення енергопостачання, облаштування зупинок, проведення благоустрою, встановлення дорожніх знаків та розмітки. Щодо дротів, то Державними будівельними нормами України та Правилами влаштування електроустановок дозволено будівництво та прокладання мереж електропостачання як кабельними, так і повітряними лініями. Спосіб прокладання ліній електропостачання залежить від багатьох чинників (потужності,місця прокладання,області застосування, дотриманням охоронних зон ЛЕП тощо), але відповідні електромонтажні роботи по будівництву нових ліній електропостачання повинні виконуватись з дотриманням вимог ДБН і ПУЕ та відповідно до погодженої з усіма необхідними службами та організаціями проектно-технічної документації. Наші вимоги до організацій – максимально, де це можливо, прокладати їх під землею. Відносно носіїв зовнішньої реклами, то Ви абсолютно праві. Робота по наведенню порядку в цьому питанні вже триває. Почалася вона із вул. Київської, де встановлюються носії зовнішньої реклами єдиного зразка та у визначених місцях. Вони замінять ті носії, які були хаотично розміщені там до того. Окрім того, з минулого тижня тривають роботи по демонтажу старих конструкцій на проспекті Юності. За три роки планується все місто привести до нових стандартів. Дякую.