Юра
це дуже добре що приватні підприємці відгукнились і хочуть співпрацювати з ТТУ на великих автобусах на 100 пасажирів. приємно бачити новий маршрут вищенька київська з 30 березня. але чому він по 2,50? чому в автобусі не видають квитків? чому в автобусів немає чіткого графіку руху? це що великі маршрутки на 100 місць? краще всі ці питання врегулювати як з муніципальними автобусами адже ціна 2,50 велика для автобуса, багато хто баче вивіскі з ціною і залишається чекати тролейбус за 1,25. потрібно зробити розклад руху і виставити його в ЗМІ. і ще одне питання чи багато ще перевізників планує так співпрацювати? і чи не планується введення такого приватного автобуса з Київської на Барське шосе?

В. Гройсман
Шановний Юрій! Це пов’язано із тим, що експрес-автобуси роблять лише декілька зупинок, відтак, і їдуть швидше. Що стосується графіків руху, то ці автобуси вийшли на маршрут минулої п’ятниці і поки що працюють в тестовому режимі (вивчається попит на такі перевезення). Хочу звернути Вашу увагу на те, що експрес-автобуси не є основним видом транспорту, а допоміжним. Щодо того, чи є ще бажаючі приватні перевізники працювати в режимі експрес-маршрутів, то поки що додаткових пропозицій до нас не надходило. Якщо вони будуть – ми будемо їх розглядати. Дякую.