Альона
Доброго дня. Я вже до Вас зверталася із проблемами з гарячою водою. ЖЕК відновив подачу гарячої води всього на 5 днів (з 16.11.12 по 22.11.12). Тепер у мене знову з крана тече холодні вода. Ми неодноразово телефонували до ЖЕКу, працівники приходили вода з'являлася на годину і знову знмкала. Останній раз нам пообіцяли, що вода постійно буде гарячою за суботи (01.12.12), але її так і немає. Прошу Вас допомогти, адже вже починаються морози і хотілось би мати гарячу воду за яку я сплачую.

В. Гройсман
Шановна Альона! За наданою мені інформацією, Ваше звернення перебуває на контролі в департаменті житлового господарства. За повідомленням ПП «Бокуд», існуюча схема циркуляції системи гарячого водопостачання будинку не дозволяє забезпечити необхідну якість послуги. Зараз проводяться роботи по усуненню цієї проблеми, які планується завершити до 15 грудня. Додатково інформую Вас, що порядок дій споживача в разі неналежного надання або ненадання послуг викладено в пп. 33-39 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою КМУ від 21.07.2005р. №630. В додатку до цього документу містяться вимоги щодо кількісних та якісних показників послуг та зменшення оплати ( у разі їх відхилення від норми). Дякую.