Попереднє питання
Cвiтлана
Шановний Володимир Борисович. Звертаюся до Вас не лише вiд свого iменi, але й вiд багатьох людей- жителiв околиць пл.Шкiльноi з проханням ( про це мене просили розповiсти рiзнi люди). Чому ми вже багато рокiв повиннi терпiти Нiкчемне ставлення до нас з боку перевiзникiв, вiдкрите хамство, вимагання грошей у пенсiонерiв, постiйне скорочення рейсiв автобусiв №2та 23. Зараз №2 Iздить 3 рейси зранку, через 40 хвилин i 3- ввечерi з таким же iнтервалом. 23-й iздить 3 таким же iнтервалом, але, дуже часто( майже постiйно) на маршрут не виходить один автобус, через що iнтервал збiльшуеться бiльше години. Перерва у №23 починаеться десь о пiв- на 12-ту i продовжуеться до 15год50хв зi Шкiльноi.Виходить, щоб кудись дiстатися вдень, потрiбно iхати маршруткою за 1,50грн, навiть до пл.Перемоги, куди маршрутки №№ 2-а та 69 довозять за 1грн, хоч i iдуть бiльшу вiдстань. Нi одна з маршруток №2 не вивiсила розпорядження мiськоi ради вiд 14.08.2008р №1831, хоча всi повиннi були це зробити ( перевiзники приховують правду про цiну проiзду). Якщо Ви дiйсно маете юридичну освiту i працювали по захисту прав людей, допоможiть нам розв"язати цю "вIчну" транспортну проблему. Може е можливiсть видiлити у наш район пару мунiципальних автобусiв, якi шздитимуть по чiткому графiку хоч раз на годину, але цiлий день. Щодо моеi скарги, то сьогоднi,17-го листопада, водiй автобусу№2 АВ9302АВ обхамив мене за те, що я зробила йому зауваження( вiн не зупинився на зупинцi Островського, хоч там були люди i вони махали руками, просячи зупинки), а на зупинцi Папанiна менi з дитиною прийшлося зупиняти його , вибiгши на проiзжу частину!.. Ви- хороший мер i господар, то подбайте i за наш хоч якийсь добробут.
В. Б. Гройсман:
Шановна Світлано! Стосовно площі Шкільної, то працівниками відділу транспорту відповідного управління міської ради здійснюється постійний моніторинг руху маршрутних таксі, які працюють на цих маршрутах. Паралельно такий моніторинг щодня (!) проводить і голова Вашого квартального комітету. Скарг на разі – немає. Щодо хамства – то, будь-ласка у такий випадках повідомляйте номер маршруту і номерні знаки маршрутки на гарячу лінію 59-51-11, на диспетчерську «060» , або безпосередньо у відділ транспорту – 59-52-64.
Шановна Світлано! Стосовно площі Шкільної, то працівниками відділу транспорту відповідного управління міської ради здійснюється постійний моніторинг руху маршрутних таксі, які працюють на цих маршрутах. Паралельно такий моніторинг щодня (!) проводить і голова Вашого квартального комітету. Скарг на разі – немає. Щодо хамства – то, будь-ласка у такий випадках повідомляйте номер маршруту і номерні знаки маршрутки на гарячу лінію 59-51-11, на диспетчерську «060» , або безпосередньо у відділ транспорту – 59-52-64.