Дмитро
Додам до питання 249. 1.Чому на багатьох тролейбусах (включаючи ті, які пройшли КВР) не включають електронне табло? До числа цих тролейбусів також відноситься ЛАЗ з бортовим номером 359 2. Чому текст на електронному табло текст ніякий не стандартизований? Чому на одних тролейбусах стрічка бігаюча, на інших статична? Навіщо показувати назву всього маршруту, а не тільки кінцеву? 3. Конкретно про новий тролейбус Богдан з бортовим номером 020. Навіщо там крім працюючого електронного табло ще й табличка з маршрутом на лобовому склі? На-ві-що? 4. Чи планується організовувати GPS-трекінг хоча б на маршрути з самим великим інтервалом руху і коли? З подорожчанням бензину, я думаю, це принесло свої плоди разом. Тим паче, що з відміною пільг для деяких категорій населення, ВТК буде отримувати більше прибутку Питання конкретні, будь ласка, не ухиляйтесь від відповіді. Дякую.

С. Моргунов
Шановний Дмитро! За інформацією комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія», електронні табло, які виходять з ладу, невідкладно ремонтуються за поданням заявки водіями тролейбусів. На пульті керування інформаційним електронним табло доступні для вибору різні режиму тексту маршруту (бігучий рядок або постійне відображення). Щодо інформаційної таблички з номером маршруту на лобовому склі тролейбуса «Богдан» з бортовим номером 020, то, як мені пояснила адміністрація підприємства, її наявність не є порушенням Правил технічної експлуатації, вона призначена для покращення інформування пасажирів. Щодо GPS: ми дійсно в перспективі плануємо їх встановлення в рамках запровадження Муніципальної картки вінничанина, в яку буде інтегровано електронний поїзний квиток. У 2013-2014 роках здійснено ряд ключових завдань: сформовано робочі групи та план-графік реалізації проекту, підготовлено та затверджено концепцію проекту «Муніципальна картка вінничанина», розглянуто зразки обладнання і програмного забезпечення потенційних інтеграторів, проаналізовано законодавство України і місцеві нормативні документи. Гальмує лише питання фінансування цього проекту, бо він вкрай дороговартісний. Коли ми починали цю роботу, долар був по 8 грн., сьогодні – Ви самі знаєте який курс. Для бюджету міста сьогодні проект на десятки мільйонів (і це було в цифрах 2013-го року) не підйомний, тому ми шукаємо інші варіанти – можливо, кредитні або грантові ресурси. Дякую.