Костецька Людмила Григорівна
На свою скаргу у Вінницькі МЕМ подану 16.10.2015р. в письмовому вигляді особисто до цього часу не отримала відповідь. А підняте мною питання до цього часу не вирішене. Сьогодні зайшла до особистого кабінету подати показники лічильника, які становлять 28.02.2016р. о17.30 -3810 кВТ, а там працівниками ВМЕМ вже прописаний показник - 3840 кВТ. Їх сайт так створений, що змінити я нічого не можу? Звідки вони беруть дані, якщо до нас ніхто з працівників МЕМ не приходив? І чому ВМЕМ не хочуть користуватись загальноміським сайтом PAY.VN.UA, який дійсно створений для зручності мешканців міста???

С. Моргунов
Шановна Людмили Григорівна, Вінницькі МЕМ не є комунальним підприємством – це структурний підрозділ публічного акціонерного товариства «Вінницяобленерго». Дане підприємство не підпорядковується Вінницькій міській раді, тому мені складно відповісти на Ваше питання. Але наші фахівці мені повідомили, що внести дані по показниках лічильника можна як через сайт «Вінницяобленерго» http://www.voe.com.ua/, так і через сервіс https://pay.vn.ua/ . Якщо з будь-яких технічних причин не вдається цього зробити, то їх можна передати по телефонах 65-11-11, 65-95-95 в останні три дні місяця. Дякую. P.S. Ваше звернення за моїм дорученням направлено керівництву Вінницьких МЕМ.